דיגיטל וטק

הבלוף של אילון מאסק נחשף: זו האמת על הרובוטים של טסלה

הרובוטים ההומנואידים של טסלה, גנבו את ההצגה באירוע השקת הרובוט טקסי. אלא שכעת, משתתפים חושפים כי הרובוטים בכלל הופעלו מרחוק על ידי בני אדם, ולא פעלו בצורה אוטונומית
מערכת ice | 
הרובוט שעשוי להחליף את בני האדם (צילום shutterstock, יוטיוב/ AI Revolution)
אילון מאסק שיגע את עולם הרכב אחרי שהשיק השבוע את הרכב האוטונומי הראשון של החברה, כמו גם את הרובוט טקסי, מונית אוטונומית ראשונה מסוגה. אבל במהלך האירוע, מה שגנב את ההצגה יותר מכל זה הרובוטים ההומנואידים של טסלה, שהשתתפו באירוע היוקרתי.
למעשה, אותם רובוטים הסתובבו הין הנוכחים בתצוגה, חילקו שתייה, אוכל, שיחקו משחקים עם הרוקדים, רקדו, ולקחו חלק מאוד פעיל באירוע. יתרה מכך, אותם רובוטים אף דיברו עם הנוכחים באולם.
אלא שהיום (שני) האמת הקשה על הרובוטים ההומנואידים של טסלה נחשפת. אחד מהנוכחים בתצוגה, רוברט סקובל, חשף כי אותם רובוטים של טסלה בכלל הופעלו מרחוק על ידי בני אדם, ולא ביצעו פעולות אוטונומיות. סקובל טוען כי מהנדס אישר בפניו שאותם רובוטים נעזרו בבינה מלאכותית לצורך הליכה, אך מלבד זאת - השליטה בהם הייתה אנושית באופן מלא.
בנוסף על כך, באתר The Verge חיזקו את דבריו וטענו כי בכל רובוט היה קול שונה, כמו גם תגובות מיידיות ומחוות דומות לנוכחים באירוע. לטענתם, אחד הרובוטים אף אמר לאחר המשתתפים באירוע כי הוא נעזר באדם ואינו אוטונומי לחלוטין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה