דיגיטל וטק

שיאומי וסמסונג בלחץ? המתחרה חושפת את תאריך ההשקה

Honor הכריזה על תאריך ההשקה של ה-Magic 7, סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, שתתחרה ישירות במכשירי הדגל של יצרניות אנדרואיד השונות. מה הופך את המכשיר הזה למיוחד, והאם הוא יעמוד בתחרות מול המותגים הגדולים?
רפאל בן זקרי | 
HONOR (צילום Shutterstock)
יצרנית  הטלפונים הסינית Honor הכריזה רשמית על תאריך ההשקה של סדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, ה-Honor Magic 7, שייחשפו בסין ב-30 באוקטובר. ההשקה תתרחש שבוע בלבד לאחר חשיפת מערכת ההפעלה החדשה של החברה, Magic OS 9.0, שצפויה לצאת ב-23 באוקטובר. המכשירים החדשים ככל הנראה יהיו זמינים תחילה רק בסין, כאשר השקה בינלאומית צפויה בתחילת 2025.
סדרת ה-Magic 7 צפויה לכלול את ערכת השבבים החדשה של קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Elite או ה-Snapdragon 8 Gen 4, מה שהופך אותה לאחת מהסדרות הראשונות שישתמשו במעבד זה. קוואלקום צפויה לחשוף את המעבד החדש ב-21 באוקטובר, ומכשירים עם שבב זה צפויים להתחיל להיות מושקים החל מ-28 באוקטובר. בכך, Honor תצליח להקדים מתחרות כמו Xiaomi 15 ו-OnePlus 13.
לפי ההדלפות, סדרת ה-Magic 7 תכלול שני דגמים: דגם סטנדרטי ודגם Pro מתקדם. ה-Magic 7 Pro צפוי לכלול חיישן טביעת אצבע אולטרה-סוני מתחת למסך, תמיכה בטעינה חוטית מהירה של 100W וטעינה אלחוטית של 80W. בנוסף, הוא עשוי להגיע עם מסך OLED בגודל 6.82 אינץ' וברזולוציית 2K, עם קצב רענון של 120Hz וזכוכית Kunlun עמידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה