דיגיטל וטק

סמסונג בבעיה: האם ה-Galaxy S25 יתייקר משמעותית?

סמסונג מתמודדת עם אתגר גדול בהשקת ה-Galaxy S25 בעקבות בעיות בשבבי Exynos. השמועות על שילוב שבבי MediaTek מעלות חששות לפגיעה במותג היוקרתי, בזמן שהעלאת מחירים עשויה להרחיק קונים. כיצד תפתור סמסונג את הדילמה הזו?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סמסונג מתמודדת עם אתגר משמעותי עם השקת סדרת ה-Galaxy S25 בתחילת 2025, כשהיא ממשיכה במדיניות השבבים הכפולה שלה. בעוד שהדגמים הנמכרים בצפון אמריקה, טייוואן וסין יגיעו עם שבבי Snapdragon מבית Qualcomm, מכשירים אחרים ברחבי העולם היו אמורים לכלול את שבבי ה-Exynos של סמסונג. אך נראה כי בעיות ייצור פגעו בשבב Exynos 2500, מה שמוביל לכך שהוא ככל הנראה לא יופיע בדגמי ה-S25.
במקביל, ישנן שמועות שסמסונג עשויה לשלב את שבבי MediaTek במכשירי ה-S25, צעד שמעלה חששות בנוגע לדימוי המותג היוקרתי של סדרת ה-Galaxy S. על אף ש-MediaTek הציגה שיפורים משמעותיים עם סדרת Dimensity בשנים האחרונות, תדמית החברה עדיין מקושרת בעיקר למכשירים זולים יותר, דבר שעלול לפגוע במעמד הסמארטפונים של סמסונג בשוק היוקרה.
מנגד, שימוש ב-Snapdragon 8 Gen 4 לכל דגמי ה-S25 יגרום להעלאת מחירי המכשירים, מה שיכול להרחיק קונים פוטנציאליים. כבר עכשיו, מכשירי ה-Fold היקרים של סמסונג, המופעלים על ידי מעבדי Snapdragon בלבד, נמכרים פחות טוב מהצפוי בשל מחירים גבוהים יותר ביחס לדורות הקודמים.
סמסונג עומדת בפני דילמה לא פשוטה – העלאת המחירים עלולה לפגוע במכירות, אך מעבר לשבבי MediaTek עלול לפגוע בתדמית היוקרתית של המותג. יהיה מעניין לראות כיצד החברה תתמודד עם האתגר הזה בהמשך הדרך, כאשר במקביל היא חווה ירידה במכירות, לצד הכרזתה לאחרונה על משבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה