דיגיטל וטק

האייפון 16 מול הגלקסי S24: מי מנצח במבחן חיי הסוללה?

במבחן הסוללה של PhoneBuff, האייפון 16 Pro Max וה-Galaxy S24 Ultra נבחנו זה מול זה בתנאים קפדניים. מי מהמכשירים הפתיע עם חיי סוללה ארוכים יותר, ומה השיא שנקבע במבחן הזה? התשובות המלאות בפנים
רפאל בן זקרי |  2
אייפון 16 מול גלקסי S24 (צילום אפל, סמסונג)
האייפון מאז ומעולם לא הצטיין בחיי סוללה מרשימים במיוחד. אולם עם דגמי האייפון 16 החדשים, נראה שאפל סוף סוף לקחה את הנושא ברצינות. במבחני ביצועי חיי סוללה שנעשו על ה-iPhone 16 Pro Max, הוא מציג ביצועים מרשימים במיוחד. המבחן המקיף, שנערך על ידי PhoneBuff, האייפון התמודד מול המתחרה הישיר, Samsung Galaxy S24 Ultra, במבחן שכולל שימוש במגוון אפליקציות שונות, הנשלטות על ידי זרוע רובוטית כדי להבטיח דיוק מרבי.
במהלך המבחן, ה-iPhone 16 Pro Max החזיק מעמד במשך 28 שעות ו-14 דקות, עם יותר מ-12 שעות של זמן מסך פעיל ו-16 שעות של המתנה. זהו שיא חדש במבחני חיי הסוללה של PhoneBuff, המנצח כל סמארטפון אחר שנבדק עד כה. לשם השוואה, ה-Galaxy S24 Ultra שרד 27 שעות ו-18 דקות – שעה פחות מהאייפון, והאייפון 15 Pro Max שהושק בשנה שעברה החזיק מעמד 27 שעות ו-45 דקות.
המבחן של PhoneBuff נחשב לאחד מהמדדים המדויקים ביותר לביצועי סוללה, משום שהוא מדמה את השימוש היומיומי בצורה מקיפה ואמינה. המבחן השנה היה קשה יותר בהשוואה לשנים קודמות, כאשר נוספו יותר סימולציות של גלילה באפליקציות כמו אינסטגרם, בנוסף לפעולות הרגילות כמו שליחת הודעות, גלישה באינטרנט, צפייה ביוטיוב, משחקים והאזנה למוזיקה בסטרימינג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה ממש לא נכון
    אנונימי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה S24 Ultra מחזיק 28+ שעות ככל הנראה שחשבתם לעצמכם שלא נבין שכנראה האייפון במצב חיסכון סוללה או על 60HZ במקום 120HZ ואז שורד יותר. והאייפון 15 פרו מקס שרד 24 שעות לא 27.. שקרים שקרים מהשמיים נופלים
    סגור
  • 1.
    לא מאמין למילה
    אנונימי 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם טוענים ככה בכתבה. ואני ראיתי כל כך הרבה השוואות בסרטונים של סקירות של שני הטלפונים, וסמסונג לקחה את אייפון 16 בהליכה ובפער. במיוחד כשהמסך היה בפעולה, בפעולה הזמן מסך של אייפון ירד בחצי והזמן מסך של סמסונג נשאר מטורף. אז כל אחד מפרסם מה שבא לו בסוף. מה האמת מבחן התוצאה אצל המשתמשים קובע בסוף. אני יודע שלי יש סמסונג s23 ultra והמקביל שלו אייפון 14 לא מדגדג לי את הקצה במבחן הביצועים ובמבחן הסוללה, בשטח ביני לבין משתמשי אייפון אחרים קרובים אליי.. גם משתמשי אייפון 15קרובים אליי לא דיווחו אפילו משהו שמתקרב לביצועים שלי בפלאפון. לגבי אייפון 16 אני לא יודע. הכל יכול להיות. כתבה נחמדה בסך הכל.
    סגור