דיגיטל וטק

הסוללה מתרוקנת מהר? כך תשמרו על חיי הסוללה בגלקסי שלכם

חיי הסוללה הם כנראה הדבר הכי קריטי עבור השימוש היומיומי בטלפון שלכם, אבל בטח תשמחו לגלות שישנן דרכים שיכולות להאריך את חיי הסוללה בצורה ניכרת. במדריך זה, תלמדו כיצד להגדיר שגרות במכשירי הגלקסי שלכם, שיעזרו לשמור על הסוללה שלכם לאורך זמן
רפאל בן זקרי | 
טעינה (צילום Shutterstock)
חיי הסוללה הם חלק מרכזי בשימוש היומיומי שלנו במכשיר הטלפון. כדי לשמור עליהם לאורך זמן, אחת הדרכים היעילות היא להגביל את הטעינה המקסימלית ל-90%, שכן טעינה מלאה עד 100% עלולה להאיץ את שחיקת הסוללה, כך שטעינה בין 20% ל-90% היא הפתרון שיכול להאריך את חיי הסוללה משמעותית. במדריך הבא, תגלו כיצד להגביל את הטעינה לטווח הזה במכשירי הגלקסי שלכם.
שלב 1: הגדרת שגרה ראשונה
1. גשו ל"הגדרות" > "מצבים ושגרות" > "שגרות".
2. לחצו על סימן הפלוס (+) כדי ליצור שגרה חדשה.
3. בחלון החדש שיופיע, לחצו על הפלוס ליד השדה "אם" והקלידו "מצב טעינה" בחיפוש. וודאו שהאפשרויות לטעינה באמצעות חוט וטעינה אלחוטית מסומנות. לחצו על "סיום".
4. לחצו שוב על הפלוס ליד השדה "אם" והקלידו "רמת סוללה". הגדרו את ההגדרה ל-90% (או כל אחוז שתרצו) וודאו שהאופציה "מתחת" מסומנת. לחצו על "סיום".
5. עברו לטור "אז" בשגרה ולחצו על הפלוס. הקלידו "הגנת סוללה" בחיפוש ובחרו באפשרות זו. הגדרו את ההגנה ל-"מקסימלית" כך שהטעינה תיעצר באחוז שציינתם. לחצו על "סיום".
שלב 2: הגדרת שגרה שנייה
1. חזרו על אותם השלבים כמו בשגרה הראשונה: לחצו על הפלוס ליד השדה "אם" והקלידו "מצב טעינה". וודאו שהאפשרויות לטעינה באמצעות חוט וטעינה אלחוטית מסומנות.
2. הפעם הוסיפו את התנאי "רמת סוללה" והגדירו אותו ל-"מעל או שווה ל-90%".
3. לבסוף, לחצו על השדה "אז" והוסיפו שוב את הפעולה "הגנת סוללה". ודאו שההגנה מופעלת והמקסימום נקבע באחוז שהגדרתם.
כעת, הגדרתם שתי שגרות שונות שיעזרו להאריך את חיי הסוללה שלכם באמצעות עצירת הטעינה ב-90%. חשוב לזכור שגם עם תכנון זהיר, ייתכן שלא תצליחו להימנע מהשפעות על הסוללה במשך שנים, אך הגבלת הטעינה יכולה בהחלט להוסיף תקופת זמן לשימוש בסוללה לפני שיהיה צורך להחליפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה