דיגיטל וטק

פריצת דרך משמעותית? Realme מציגה טעינת סמארטפון תוך דקות

יצרנית הטלפונים הכריזה על טכנולוגיית טעינה חדשה שמסוגלת לטעון סוללה ל-100% בתוך כארבע דקות בלבד. עם עיצוב סוללה ייחודי ומתח מופחת למניעת התחממות, Realme מביאה את מהירות הטעינה לרמה חסרת תקדים. האם זהו הצעד הבא במרוץ הטכנולוגי של הסמארטפונים?
רפאל בן זקרי | 
טעינה מהירה (צילום Realme)
יצרנית הטלפונים הסינית Realme הכריזה על טכנולוגיית טעינה חדשה במהירות חסרת תקדים של 320W, שמסוגלת לטעון את סוללת המכשיר ל-100% בתוך 4 דקות ו-30 שניות בלבד. מדובר בשדרוג משמעותי לעומת מהירות הטעינה הנוכחית בשוק, שבה 80W נחשבים כמהירות טעינה גבוהה.
הטכנולוגיה החדשה, שאותה החברה מכנה "SuperSonic", עושה שימוש בעיצוב סוללה ייחודי שנשען על טכנולוגיה המזכירה פאנלים סולאריים, ומאפשר לטעון את כל תאי הסוללה במקביל, מה שמאפשר טעינה מהירה במיוחד. כדי להתמודד עם בעיות התחממות, הטעינה מתבצעת במתח של 20V, שמפחית את ייצור החום במהלך הטעינה. בנוסף, Realme חשפה מתאם חדש שנקרא "Pocket Cannon", המתאפיין בפרופיל קומפקטי וכולל שני חיבורי USB-C, אם כי טעינת שני מכשירים במקביל ככל הנראה לא תאפשר את מהירות הטעינה המרבית. 
המהלך של Realme מגיע בתקופה שבה חברות מתחרות מנסות גם הן להגיע לפריצות דרך בתחום הסוללות למכשירים ניידים, כמו לדוגמה שיאומי ואחרות. לפי החברה, טכנולוגיית הטעינה החדשה צפויה להיות זמינה החל מה-14 באוגוסט, אולם לא ברור אם כבר קיים מכשיר שיתמוך בה באופן מלא, וכיצד היא תהיה זמינה ותממוש בפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה