דיגיטל וטק

סמסונג נפרדת: האם תוותר על מכשיר הדגל הבא שלה?

שמועות חדשות רומזות על האופציה שסמסונג שוקלת לבטל את דגם ה-Galaxy S הבסיסי מליין מכשירי הדגל הבא שלה. האם החברה באמת מתכננת שינוי אסטרטגי שכזה, ומה זה אומר על עתיד סדרת הדגל? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
שמועות חדשות מרמזות על שינוי משמעותי בליין מכשירי הדגל של סמסונג, סדרת ה-Galaxy S. בעוד שבינואר 2025 צפויים לצאת לשוק דגמי ה-Galaxy S25, S25+ ו-S25 Ultra כמתוכנן, ייתכן שבשנת 2026 החברה תשנה את האסטרטגיה שלה ותוותר על דגם ה-Galaxy S26 הבסיסי.
הדיווחים טוענים כי סמסונג שוקלת לצמצם את סדרת Galaxy S26 ולהציג רק את הדגמים המתקדמים, S26+ ו-S26 Ultra, כאשר הסיבה לכך היא שהתחרות בשוק המכשירים הבסיסיים הפכה לקשה יותר, במיוחד מצד מותגים סיניים שמציעים מכשירים קטנים עם מפרטים מתקדמים. הדגם הבסיסי של סמסונג עלול להיתקל בקשיים להתחרות מול המכשירים הללו, ולפי השמועות, ייתכן כי החברה תחליט להסיר אותו מהליין.
מהלך דומה קרה גם בליין הטאבלטים של סמסונג השנה, כאשר סמסונג הציגה רק את דגמי ה-Galaxy Tab S10 Plus וה-Galaxy Tab S10 Ultra, בעוד שהחברה בחרה לדלג על הדגם הבסיסי. ייתכן שסמסונג תמשיך באותה מגמה גם בסדרת הסמארטפונים שלה, אך חשוב לציין כי המקור לשמועה, Ice Universe, אמנם ידוע במידע מדויק לרוב, אך לעיתים נוטה להפריז, ולכן כדאי לקחת את המידע בזהירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה