דיגיטל וטק

הגלקסי S25 נחשף בתמונות: זה השדרוג המשמעותי שיביא

תמונות הדמיה חדשות מציגות את ה-Galaxy S25 Ultra בעיצוב מעודכן ודק יותר, עם מסגרת מתכתית קלה ושוליים צרים המאפשרים גודל מסך זהה לדגם הקודם. השדרוג כולל גם שדרוג לנוחות האחיזה, עם מבנה נוח יותר לשימוש. זה השינוי שלו חיכינו?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)

אחרי ההכרזה על האייפון 16, המכשיר הבא שאמור להלהיב את השוק הוא מכשיר הדגל המוביל של סמסונג, ה-Galaxy S25. תמונות הדמיה חדשות שדלפו לרשת חושפות את ההבדלים בינו לבין הדגם הקודם, ה-Galaxy S24 Ultra.

לפי ההדלפות, סמסונג מתכננת שינויים בעיצוב המכשיר, שיכלול כעת מסגרת מתכת דקה וקלה יותר, מה שיעניק למכשיר עיצוב חדש ושונה מקודמו. לפי הדיווחים, המסגרת המתכתית של ה-S25 Ultra תהיה דקה וקלה יותר מה-S24 Ultra, כשהמכשיר החדש צפוי להיות קל ב-14 גרם מהדגם הקודם. למרות השינויים, גודל המסך יישאר זהה, בזכות צמצום השוליים, מה שמאפשר למכשיר להיות קטן יותר מבלי לוותר על גודל התצוגה.

ה-S25 Ultra לצד ה-S24 Ultra (משמאל) | קרדיט: ice universe


ההדלפות האחרונות לגבי מכשיר הדגל הבא של סמסונג גם חושפות שינוי בצורת פינות המכשיר, שהפכו שטוחות ומעוגלות יותר, בניגוד לפינות המרובעות של ה-S24 Ultra. השינוי העיצובי הזה אולי לא יהיה דרסטי, אך הוא בהחלט מספיק כדי לאפשר נוחות אחיזה טובה יותר עבור המכשיר. בנוסף, צפויים שיפורי ביצועים בגזרת המעבד, ואף עליית מחירים בעקבות שינויים בשרשרת האספקה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו ומה זה אומר יקר יותר ואותו טלפון
    שמול 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכבר שנים אין עדיין חידושים בין הדורות.הקודמים עדיין לא
    סגור