דיגיטל וטק

התשובה לאייפון 16? נחשף השדרוג המשמעותי בגלקסי S25

מידע חדש חושף כי מכשיר הדגל המוביל של סמסונג יביא שדרוגים משמעותיים לעובי ולמשקל המכשיר, מבלי להתפשר על חיי הסוללה. עיצוב דק עם קווים שטוחים ומסך עצום עשויים להפוך אותו לאחד המכשירים המובילים בשוק. האם נצפה גם לעלייה במחיר?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
המכשיר המוביל הבא של סמסונג, Galaxy S25 Ultra, צפוי להיות קל ודק יותר מקודמיו, כך עולה מדליפות חדשות. על פי המידע שדלף, המשקל של ה-S25 Ultra יעמוד על 219 גרם בלבד, מה שהופך אותו לקל יותר מה-iPhone 16 Pro Max ומה-Galaxy S24 Ultra, וכל זאת מבלי להתפשר על הסוללה.
הדיווחים מצביעים על כך שהפחתת המשקל מיוחסת לשלדה קטנה ודקה יותר עם שוליים צרים יותר. למרות העיצוב הדק, המכשיר ימשיך להכיל את אותה סוללת 5,000mAh כמו ב-S24 Ultra, מה שמעלה שאלות בנוגע להשפעה האפשרית על חיי הסוללה, במיוחד לאור השמועות על השימוש בערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 4 הצפויה להיות פחות חסכונית באנרגיה.
בנוסף, העיצוב החדש עשוי לאמץ קווים שטוחים ותעשייתיים בדומה ל-Pixel 9 ולאייפונים האחרונים. ייתכן שחלק מהמשתמשים יתגעגעו לשוליים המעוקלים שהיו סממנים ייחודיים לסדרת ה-Ultra, אך המגמה הנוכחית מתמקדת בנוחות ובשימושיות. המסך יישאר עצום, בגודל של 6.86 אינץ', מעט גדול יותר מהמסך של ה-S24 Ultra.
אם הדליפות יתבררו כנכונות, ה-Galaxy S25 Ultra עשוי להיות אחד המכשירים הקלים והחזקים בשוק, אך ייתכן גם שנצטרך להתכונן לעלייה משמעותית במחיר. סמסונג עדיין לא אישרה את הפרטים הללו, אך המכשיר צפוי להפתיע עם שילוב מרשים של עיצוב ויכולות טכנולוגיות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא קונים נקודה (ל"ת)
    דין 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור