דיגיטל וטק

סמסונג חושפת: Galaxy S24 FE במחיר נגיש, וטאבלטים משודרגים

לאחר שמועות רבות, סמסונג השיקה את ה-Galaxy S24 FE, המציע חוויית פרימיום במחיר נגיש עם מצלמות AI מתקדמות, ביצועים חזקים ומסך AMOLED. לצד המכשיר, הוצגה גם סדרת הטאבלטים Galaxy Tab S10, עם טכנולוגיות AI לשיפור הפרודוקטיביות והיצירתיות. מתי יגיעו המכשירים לישראל?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
לאחר חרושת השמועות וההדלפות, סמסונג השיקה היום את ה-Galaxy S24 FE, גרסת המעריצים של Galaxy S24, שמציעה למשתמשים גישה לחוויית פרימיום וליכולות מבוססות בינה מלאכותית במחיר נגיש יותר. הדגם החדש מבוסס על החידושים העדכניים של החברה, כולל ביצועים חזקים, מערך צילום מתקדם ותמיכה בקישוריות מלאה עם כל מוצרי Galaxy. לצידו, השיקה סמסונג את סדרת הטאבלטים Galaxy Tab S10, גם היא לאחר חרושת שמועות ארוכה, יחסית.
מערך הצילום של Galaxy S24 FE כולל שלוש מצלמות אחוריות: עדשת 50MP רחבה, עדשת 8MP טלפוטו עם זום אופטי ועדשת 12MP אולטרה-רחבה. צילום הלילה (Nightography) מבוסס AI מאפשר לצלם תמונות וסרטונים איכותיים גם בתנאי תאורה חלשים. מנוע הצילום ProVisual Engine, שנמצא לראשונה בדגם FE, משפר את עיבוד התמונה באמצעות אלגוריתמים של AI, וכולל תכונות כמו AI Zoom ותיקון צבעים.
גרסת המעריצים מצוידת במעבד Exynos 2400e החדש ובסוללת 4,700mAh המספקת זמן שימוש ממושך. המכשיר מתאים לחוויית משחק מתקדמת עם מסך Dynamic AMOLED 2X בגודל 6.7 אינץ' וקצב ריענון של 120 הרץ. מערכת הקירור המשופרת מאפשרת משחק ממושך מבלי לפגוע בביצועים. בנוסף, המכשיר תומך בפונקציות AI המשפרות את יעילות העבודה והפרודוקטיביות.
ה-Galaxy S24 FE מגיע עם מגוון תכונות AI, כולל Circle to Search שמאפשרת לחפש מידע במהירות, תרגום בזמן אמת באמצעות Live Translate, ותכונת Chat Assist שמתקנת סגנון ודקדוק בהודעות טקסט.
סמסונג הציגה גם את סדרת הטאבלטים Galaxy Tab S10, המשלבת טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית כדי לספק למשתמשים חוויות פרודוקטיביות ויצירתיות. הטאבלטים מצוידים במסכי Dynamic AMOLED 2X באיכות גבוהה בגודל 14.6 אינץ' ו-12.4 אינץ', ומגיעים עם עט ה-S Pen האינטואיטיבי, שמאפשר רישום ושרטוט בצורה טבעית וקלה יותר. תכונות AI מתקדמות כמו Note Assist ו-Drawing Assist יקלו עליכם ביצירת תכנים וניהול הערות, בעוד שהטאבלטים מציעים ביצועים משופרים בזכות עוצמת עיבוד מוגברת של ה-CPU, ה-GPU וה-NPU.
מכשירי Galaxy Tab S10 משמשים גם כמרכז לניהול הבית החכם, עם תצוגת מפה תלת-ממדית המאפשרת שליטה במכשירים המחוברים דרך יישומון SmartThings. בנוסף, הטאבלטים כוללים עמידות מוגברת בזכות מסגרת Armor Aluminum ודירוג IP68, מה שמבטיח עמידות גבוהה לאורך זמן.
ה-Galaxy S24 FE יהיה זמין לרכישה בישראל החל מה-3 באוקטובר במחיר התחלתי של 2,499 שקלים. ניתן יהיה לרכוש את המכשיר ברשת חנויות סמסונג, חנויות סאני תקשורת, אצל המשווקים המורשים ובאתר האונליין של סמסונג. הוא יוצע בצבעים כחול תכלכל, אפור פחם, ירוק מנטה ואפור.
מכשירי ה-Galaxy Tab S10 Ultra וה-Galaxy Tab S10 יהיו זמינים בצבעים אפור וכסוף, ויימכרו בישראל דרך סאני תקשורת, חנויות סמסונג והמשווקים המורשים, עם מחיר התחלתי של 4,249 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה