דיגיטל וטק

שיאומי חושפת: סדרת הדגל החדשה עם שדרוג שיפתיע אתכם

סדרת Xiaomi 14T ו-14T Pro הושקה בישראל בסמוך להשקה העולמית, ומביאה שדרוגים מעניינים במצלמות ויכולות AI מתקדמות. מהו השדרוג שיכול לשנות את חוויית השימוש במכשירים המתקדמים? כל הפרטים על סדרת הדגל החדשה
רפאל בן זקרי | 
Xiaomi 14T (צילום Xiaomi)
קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי, הכריזה על השקת סדרת הדגל החדשה של שיאומי, הכוללת את ה-Xiaomi 14T וה-Xiaomi 14T Pro. הסדרה משלבת טכנולוגיות בשיתוף עם המותג הגרמני Leica, המתמחה בייצור עדשות מצלמה, ומביאה יכולות צילום מתקדמות ובינה מלאכותית.
סדרת Xiaomi 14T Pro מתהדרת במערך צילום מתקדם הכולל שלוש עדשות של Leica, עם חיישן ראשי של 50MP, עדשת Telephoto ועדשת Ultra-wide. המערכת מאפשרת צילום לילה ואיכות תמונה משופרת. בנוסף, טכנולוגיית AISP העדכנית של שיאומי משפרת את איכות הצילום באמצעות אלגוריתמים מתקדמים המפחיתים רעש ומגבירים את הטווח הדינמי.
מערכת ההפעלה HyperOS של שיאומי משלבת כעת יותר יכולות בינה מלאכותית, המקלות על השימוש בסמארטפון במגוון תחומים, כמו חיפוש, קול, טקסט ווידאו. בנוסף, מכשירי ה-Xiaomi 14T Pro כוללים את תכונת Circle to search בשיתוף עם גוגל, שמאפשרת חיפוש מהיר וממוקד על גבי המסך, ללא צורך בהחלפת אפליקציות. הבינה המלאכותית במכשירים תשפר גם את הפרודוקטיביות של המשתמשים, באמצעות תרגום בזמן אמת ושיפור התקשורת באינטראקציות פנים אל פנים.
בגזרת הביצועים, המכשירים מצוידים במעבד MediaTek Dimensity 9300+ המספק ביצועים עוצמתיים וזיכרון RAM של עד 12GB עם אפשרות הרחבה דינאמית. בנוסף, הם כוללים מסך AMOLED בגודל 6.67 אינץ' באיכות 1.5K עם קצב ריענון של 144Hz, ומערכת קירור Iceloop מתקדמת לפיזור חום יעיל.
המכשירים תומכים בטכנולוגיית eSIM ובעלי עמידות בתקן IP68, כאשר הסוללות שלהם מספקות קיבולת של 5000mAh ותומכות בטעינה חוטית מהירה של 67W ו-120W, בהתאמה. דגם ה-14T Pro אף תומך בטעינה אלחוטית מהירה בהספק של 50W.
ההשקה בישראל מתקיימת בסמוך לאירוע ההשקה הגלובלי שנערך בברלין, והמכירה בארץ החלה היום. המכשירים זמינים בשלושה צבעים: שחור, כחול ואפור, כאשר דגם ה-Xiaomi 14T זמין גם בצבע ירוק. המחירים נעים בין 2,399 שקלים לגרסת ה-Xiaomi 14T לבין 3,399 שקלים לגרסת ה-Xiaomi 14T Pro 1TB.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה