דיגיטל וטק

HP חושפת: העתיד של ה-AI בעולם המחשוב

בכנס AI Imagine, הוצגו חידושים שמביאים את הבינה המלאכותית למרכז הבמה במחשוב העסקי והביתי. HP מתמקדת בשיפור ביצועים, אבטחה ופרודוקטיביות, במטרה לייעל את תהליכי העבודה ולספק כלים חכמים יותר, שיעצבו מחדש את עולם המחשוב

רפאל בן זקרי | 
HP announcement (צילום HP)
HP הכריזה אמש בכנס השנתי AI Imagine על מגוון חידושים טכנולוגיים בעולם המחשוב העסקי והביתי המשלבים בינה מלאכותית. בין המוצרים שהוצגו: מחשב הדור הבא OmniBook Ultra Flip בקטגוריית ה-2-ב-1, מחשב HP EliteBook X בגודל 14 אינץ' עם ביצועים גבוהים, ופתרונות חדשים מבית Poly HP המתאימים לסביבות עבודה מגוונות. לפי HP, המוצרים מציעים חוויית שימוש מתקדמת ומותאמת אישית על בסיס טכנולוגיות AI.
OmniBook Ultra Flip הוא מחשב 2-ב-1 הבנוי מחומרים ממוחזרים ומיועד ליוצרים ומציע שילוב של עיצוב דק במיוחד, גמישות וביצועים גבוהים. המחשב מצויד במסך OLED ברזולוציית 3K ומעבד Intel Core Ultra עם מנוע AI ייעודי. המחשב מספק עד 20 שעות חיי סוללה, מצלמת AI ברזולוציית 9 מגה פיקסל, ואבטחה מתקדמת מבוססת HP Wolf Security הכוללת זיהוי של דיפ-פייק באמצעות McAfee Smart AI. לצד ה-OmniBook, הוצג מחשב ה-HP EliteBook X, מחשב AI חדש בגודל 14 אינץ', עם דגש על פרודוקטיביות גבוהה ואבטחה מקסימלית. הוא מצויד במעבד AMD Ryzen PRO עם ביצועים חזקים לעומסי עבודה תובעניים. בנוסף, הוא מציע מערכת שמע חכמה מבית Poly המאפשרת קיום פגישות איכותיות ללא הפרעה.
HP גם הציגה את העוזר החכם החדש AI Companion, המסייע בניתוח קבצים וייעול ביצועים, וכן את מצלמת Poly Camera Pro לשיפור איכות השיחות בעזרת יכולות AI מתקדמות. בנוסף, החברה מציגה לראשונה את Z by HP Boost, פלטפורמה המאפשרת שיתוף מעבדים גרפיים בין תחנות עבודה בצורה יעילה, המותאמת לעומסי עבודה גדולים ולחישובים מורכבים.
החברה גם הכריזה על שדרוג מערכות הוועידות שלה עם מצלמות הוידאו המשולבות Poly Studio X32 ו-X72, ותוכנת Poly VideoOS 4.4 המציעה יכולות AI חדשות לניהול חכם של חדרי ישיבות. Poly NoiseBlockAI v2 תסנן רעשים בצורה יעילה יותר, ותוכנת Poly Labs החדשה תאפשר לחברות לבחון פיצ'רים ניסיוניים לשיפור איכות השמע בחדרי ישיבות.
בתחום האודיו האישי, HP הציגה את אוזניות HyperX Cloud MIX™2 המספקות חוויית שמע איכותית ונוחה עם טכנולוגיית ביטול רעשים ומשך שימוש של עד 110 שעות. בנוסף, הציגה החברה סדרת מסכי Series 5 Pro המציעה מסכים ברזולוציה גבוהה ושימוש בטכנולוגיות הפחתת רעשים מבוססות AI, המיועדות לשיפור פרודוקטיביות ואבטחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה