דיגיטל וטק

שיאומי משיקה בישראל: המוצרים שישדרגו את היומיום שלכם

קבוצת המילטון הכריזה על השקה בישראל של מוצרים חכמים חדשים לבית מבית שיאומי, כולל טלוויזיה חכמה, שואב אבק מתקדם, אוזניות ומכונת גילוח. כל מוצר מביא איתו טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מרשים במחיר נגיש. מה הם החידושים שמחכים לכם?
רפאל בן זקרי | 
שיאומי לוגו (צילום Shutterstock)
קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, הכריזה על השקת ארבעה מוצרי אקו חדשים לבית, ביניהם טלוויזיה חכמה, שואב אבק נטען, אוזניות ומכונת גילוח חכמה. המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי האקו של שיאומי, הידועים בשילוב טכנולוגיות, עיצוב מוקפד ומחירים נגישים.
אחד המוצרים הבולטים הוא הטלוויזיה החדשה של שיאומי, מדגם Xiaomi TV A Pro בגודל 43 אינץ' המציעה חוויית צפייה מרהיבה עם מסך QLED 4K ללא שוליים וטכנולוגיית Quantum Dot. הטלוויזיה תומכת במערכת הפעלה Google TV וכוללת אפשרויות מתקדמות כמו הפעלה קולית למוצרי בית חכם, תמיכה ב-Chromecast, ושליטה נוחה באמצעות שלט Bluetooth וחיפוש קולי.
בנוסף, הציגה המילטון שואב אבק נטען מדגם Xiaomi Truclean W20 Wet Dry Vacuum, המשלב בין פעולות שאיבה, שטיפה וניקוי עצמי בעוצמת יניקה חזקה במיוחד. השואב מציע עיצוב ייחודי להגעה לפינות ויכולת תמרון מתקדמת, עם סוללה שמספיקה לעד 30 דקות של שימוש בטעינה אחת, מה שהופך אותו לפתרון מושלם לניקוי יסודי של הבית.
יחד עם הטלוויזיה והשואב, מציעה שיאומי גם אוזניות מדגם Xiaomi OpenWear Stereo בעיצוב חדשני שאינו חודר לאוזן, ומכונת גילוח מדגם Xiaomi UniBlade Trimmer עם להב תלת-כיווני מתקדם. האוזניות מבטיחות חוויית שמע באיכות גבוהה עם סוללה המספיקה לעד 38.5 שעות שימוש, בעוד מכונת הגילוח מציעה 14 אפשרויות אורך שונות ועמידות למים בדרגת IPX7 לשימוש רטוב ויבש.
כל המוצרים החדשים זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים וברשת חנויות שיאומי ברחבי הארץ, כולל באתר הרשמי של שיאומי ישראל. לקוחות יוכלו למצוא את המוצרים בסניפים בערים כמו ראשון לציון, תל אביב, מודיעין, ובאילת, החל מהשבוע הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה