דיגיטל וטק

רגע לפני ההשקה: הגלקסי S24 המוזל נחשף במלואו

סרטון פתיחת קופסא שהודלף חושף לראשונה את ה-Galaxy S24 FE רגע לפני ההשקה הרשמית. הצבעים, האריזה והתכונות של המכשיר מוצגים בסרטון, בעוד שהמחיר עשוי לעלות משמעותית. זה השדרוג שלו ציפיתם?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
בעוד שמידע רשמי על ה-Galaxy S24 FE עדיין לא פורסם, סרטון פתיחת קופסא שהודלף חשף את המכשיר שעשוי להיות מושק בתחילת החודש הבא. הסרטון שותף בטוויטר על ידי המדליף המוכר אוון בלאס, ומציג את כל הצבעים של המכשיר ואת התכונות הצפויות שלו.
לפי הסרטון, האריזה הרשמית של ה-Galaxy S24 FE כוללת את המכשיר עצמו, כבל USB-C, כלי לשליפת כרטיס SIM ומסמכים – אך, כמקובל בשנים האחרונות, ללא מטען. הסרטון גם נותן מבט על אפשרויות הצבעים של המכשיר, הכוללות כחול, גרפיט, אפור, מנטה וצהוב.
 
בנוסף, הסרטון מאשר גם את המפרט הטכני של המצלמות: מצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל, חיישן ראשי של 50 מגה-פיקסל, מצלמה אולטרה-רחבה של 12 מגה-פיקסל וזום אופטי של 3x עם 8 מגה-פיקסל. שדרוג משמעותי נוסף הוא השימוש בערכת השבבים Exynos 2400e, גרסה מואטת של השבב Exynos 2400 הרגיל. המכשיר יגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ', רזולוציית FHD+ וקצב רענון של 120Hz, עם בהירות שיא של 1900 ניט וזכוכית Gorilla Glass Victus להגנה. בנוסף, הוא יכלול סוללה בנפח 4,700mAh ועמידות במים ואבק בתקן IP68.
המחיר הרשמי של המכשיר עדיין לא פורסם, אך הצפי הוא שה-Galaxy S24 FE יתחיל מ-649 דולר, עלייה של 50 דולר מהדור הקודם. בישראל, כנראה שנראה עלייה תואמת גם כן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה