דיגיטל וטק

הגלקסי S24 המוזל מתייקר: זו העלייה המשמעותית במחיר

הדלפות חדשות חושפות כי ה-Galaxy S24 FE יגיע עם עלייה משמעותית במחיר לעומת קודמו, מה שעלול לאכזב את המעריצים. עם עליית המחירים, הפער מול דגם הדגל מצטמצם, ומעלה את השאלה: האם זה עדיין משתלם?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
גרסת המעריצים (Fan Edition) של סדרת ה-Galaxy של סמסונג נודעה במקור להציע חוויית מכשיר דגל במחיר מוזל.  היא כוללת מאפיינים מתקדמים מתוך דגמי הדגל של החברה, אך עם כמה פשרות קלות כדי להוריד את המחיר. אולם כעת, מתברר כי ה-S24 FE, המכשיר הבא בסדרה, יגיע עם מחיר גבוה מהרגיל.
על פי הדלפה חדשה, מחירו של דגם ה-128GB יעמוד על 649 דולר, בעוד שדגם ה-256GB יתומחר ב-709 דולר. מדובר בעלייה של 50 דולר לעומת ה-Galaxy S23 FE שיצא בשנה שעברה, כאשר עלייה זו בתמחור לא מוגבלת רק לארצות הברית. דיווחים קודמים על תמחור באירופה מראים עלייה דומה של כ-50 יורו, ולגבי ישראל - נותר לנו לעשות את החשבון לבד.
המחיר החדש מעורר אכזבה, בעיקר לאור העובדה שמחיר ה-Galaxy S24 הרגיל לא השתנה ונשאר על 799 דולר בארצות הברית. עם עליית המחירים בדגם ה-FE, הבחירה לקנות את דגם הדגל Galaxy S24 הופכת ליותר משתלמת, שכן הפער בין שני הדגמים קטן משמעותית. בנוסף, בשוק האמריקני ישנו מחסור של דגם אחר, ה-Galaxy A55, שמציע חוויה קרובה יחסית לגרסת ה-FE. אולם עם חוסר ההיצע בשוק, המשתמשים עשויים להישאר עם פחות אופציות לגבי רכישת מכשיר איכותי במחיר ממוצע ונגיש.
לפי הדיווחים, השקה רשמית של ה-Galaxy S24 FE עשויה להתקיים כבר בשבוע הקרוב, וכך, המידע על מחירי המכשיר צפוי להתבהר בקרוב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכשתי לפני שבועיים את ה-s23 FE ומרוצה (ל"ת)
    יקיר 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור