דיגיטל וטק

גוגל משיקה: פיצ'ר חיפוש חדשני שיפתיע אתכם

גוגל משחררת פיצ'ר חדש מבוסס בינה מלאכותית שיאפשר לכם לבצע חיפוש בזמן אמת באמצעות וידאו, ב-Google Lens. מה תוכלו לעשות באמצעות הפיצ'ר החדש, ומתי תקבלו גישה לפיצ'ר? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
גוגל משחררת את פיצ'ר חיפוש הוידאו החדש ל-Google Lens, המאפשר למשתמשים לגלות מידע בזמן אמת על בסיס וידאו שהם מצלמים. הפיצ'ר, שהוכרז בכנס I/O 2024, מופץ בהדרגה למשתמשים נוספים ומציע גישה אינטראקטיבית לגילוי. בניגוד לשימוש המסורתי בתמונות סטטיות, התכונה מאפשרת לצלם וידאו קצר, לשאול שאלות על הנושא המצולם, ולקבל תוצאות מותאמות במהירות וביעילות.
הפיצ'ר לא רק מזהה את התוכן המצולם, אלא גם מבצע ניתוח מתקדם של תוכן דינמי, ומספק חוויית חיפוש מעמיקה ואינטואיטיבית יותר. ניתן לשאול שאלות על אובייקטים וסיטואציות מהעולם האמיתי, ולקבל תוצאות רלוונטיות, כולל תשובות שנוצרו בבינה מלאכותית, במידת האפשר.
הפי'צר מבוסס על הממשק המוכר של Google Lens, אך מרחיב את יכולותיו לזיהוי תוכן דינמי. המשתמשים יכולים להפעיל את האפליקציה, ללחוץ על כפתור הצילום ולשאול שאלות בזמן הצילום, כשהמערכת מזהה ומספקת תוצאות על בסיס השאלות בזמן אמת.
הפיצ'ר מתאים במיוחד למי שמחפש דרכים חכמות ומהירות לקבל מידע על אובייקטים מורכבים או סיטואציות הדורשות תיעוד דינמי. בעזרת בינה מלאכותית, Google Lens מציעה חוויית חיפוש חכמה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה