דיגיטל וטק

גוגל עושה סוף למתחזים: כך תקבלו וי כחול באפליקציית Gmail

ג'ימייל משדרגת את אבטחת המיילים עם סימון הוי הכחול לשולחים מאומתים, שעד כה היה זמין רק בגרסת הרשת, וכעת יופיע גם באפליקציות אנדרואיד ו-iOS. כיצד הסימון יסייע למשתמשים לזהות שולחים מאומתים בצורה ברורה יותר, ולשפר את האבטחה והאמינות של הודעות המייל?
רפאל בן זקרי | 
Gmail (צילום Shutterstock)
אפליקציית המייל של גוגל, ג'ימייל, מרחיבה את השימוש בסימון הוי הכחול לאימות שולחים, שעד כה היה זמין רק בגרסת הרשת, וכעת יופיע גם באפליקציות לאנדרואיד ו-iOS. הסימון החדש נועד לעזור למשתמשים לזהות שולחים מאומתים בצורה ברורה יותר, ובכך לשפר את אבטחת המיילים.
הסימון הכחול מופיע ליד שם השולח ותאריך ההודעה, ומציין שהשולח אימת את זהותו באמצעות תקן BIMI (באנגלית: Brand Indicators for Message Identification), המאפשר הצגת לוגו רשמי של המותג במקום סמל כללי. למשל, במקום לראות את האות הראשונה של השולח במעגל, תראו את הלוגו הרשמי של החברה, כמו הלוגו של אפל.
כדי להציג את סימון האימות הכחול, השולחים צריכים להשתמש בתעודת VMC שמאשרת שהלוגו והשולח אכן רשומים כחוק. בלחיצה על הסימון הכחול יוצג הסבר שמאשר שהשולח אימת את הבעלות על הדומיין והלוגו שמופיע בתמונת הפרופיל.
בנוסף, ג'ימייל תומכת כעת בסוג חדש של תעודות בשם CMC, שמאפשרות לשולחים להשתמש בלוגו שלהם גם אם אין להם סימן מסחרי רשום. במקרים אלו, הלוגו יוצג ללא סימן האימות הכחול. השדרוג הזה יופץ למשתמשי ג'ימייל במהלך השבועות הקרובים, הן לחשבונות אישיים והן לחשבונות Google Workspace.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה