תקשורת ומדיה

המהפכה של טוויטר כבר כאן: מהיום וי כחול רק למשלמים

לאחר איומים רבים של צייצנים ואדישות מטעמו של המנכ"ל החדש מאסק, אמש טוויטר הסירה רשמית את הווי הכחול לכלל הציינצנים לא שילמו עליו. מי הסכים לשלם?
מערכת ice | 
וי כחול בטוויטר (צילום Pixabay ,unsplash)
לפני מספר חודשים אילון מאסק רכש את טוויטר ואיים לשנות לא מעט. המצייצים כעסו, איימו לעזוב, מאסק צחק ואמש הוא מוציא את התוכניות לפועל. ייתכן וכבר שמתם לב, אך בהתאם להבטחות, מהיום הווי הכחול המוכר מהטוויטר יופיע רק עבור קהל המצייצים ששילם על עליו.
אף שהמצייצים המוכרים איבדו את הווי הכחול שלהם, מתברר כי ארגונים ממשלתיים יכולים לפנות לטוויטר בבקשה להשאיר את הווי הכחול, ללא תשלום ובהתאם לאופי הארגון. עם זאת, מצייצים מוכרים רבים כבר איבדו את הייחוס, בהם בני גנץ, כאן חדשות, איתמר בן גביר ונוספים. בין אלו שכנראה בחרו לשלם על השירות השנוי במחלוקת: עמית סגל, נפלתי בנט, ינון מגל ונוספים, כך על פי מאקו.
כאמור מדובר בצעד שנוי במחלוקת מצדה של טוויטר. החשש הוא כי מעתה מתחזים רבים יוכלו פשוט לשלם כ-8 דולר לחודש ולהתחזות לגופים ואישים מוכרים שונים, ללא שום השלכות. יתרה מכך, המצב עלול להביא להפצה נרחבת יותר של פייק ניוז.
כזכור, מדובר באחד הצעדים שאמורים לסייע לחברה לאזן את ההכנסות שלה לאור ביצועים לא מאוד מרשימים בשנת 2022. למטרה זו החברה פיטרה יותר ממחצית מעובדיה ברחבי העולם - צעד שגם גרר לא מעט ביקורת כלפי מאסק, בעיקר בעקבות הדרך בה הפיטורים נעשו. 
אין ספק כי מדובר בשבוע דרמטי במיוחד עבור מנכ"ל טוויטר, מאסק, שאמש שיגר את פרויקט סטארשיפ של ספייסX בכישלון רב. כארבע דקות בלבד לאחר השיגור, הטיל התפוצץ באוויר ולא הגיע לגובה הנדרש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה