דיגיטל וטק

המתחרה השמרנית של טוויטר נקנתה, ומייד הושבתה

לאחר שנרכשה על ידי חברת המדיה הדיגיטלית סטארבורד, פרלר הושבתה. מהחברה הקונה נאמר כי ההחלטה היא לא פוליטית, אלא עסקית בלבד
מערכת ice | 
פרלר (צילום Pixabay)
מייד לאחר שרכשה בסכום שלא נחשף את את פלטפורמת המדיה החברתית פרלר, מה שנראה על ידי רבים כַ"תשובה" השמרנית לטוויטר, חברת המדיה הדיגיטלית סטארבורד (Starboard) הודיעה במהלך הסופ"ש כי היא השביתה את הרשת.  בהודעה שהופיעה ב-Parler.com נאמר: "אף אדם הגיוני כבר לא מאמין שחיקוי של טוויטר רק לשמרנים הוא עסק עם פוטנציאל". מקורבים בחברה מסרו כי ההחלטה לא הייתה פוליטית, אלא עסקית בלבד. 

"אנו מתמקדים בעבודה עם קבוצות שמקדמות או בעלות עקרונות ואמונות שמרניים", אמר מנכ"ל סטארבורד ראיין קוין בראיון ב-2021, כשהחברה עוד נקראה החברה אולימפיק מדיה.
"בסיס המשתמשים הגדול של פרלר ונכסים אסטרטגיים נוספים שברשותה מהווים הזדמנות אדירה עבור סטארבורד להמשיך לבנות באגרסיביות את עסקי המדיה והפרסום שלה", הוא אמר בעקבות המהלך. "הצוות בפרלר בנה קהל יוצא דופן ואנו מצפים לשלב אותו לרוחב כל הפלטפורמות הקיימות שלנו".
כזכור, פארלר נוסדה ב-2018 כתשובה ימנית לצנזורה לכאורה נגד נשיא ארה"ב דאז, דונלד טראמפ, ותומכיו ברשתות החברתיות הקיימות. ב-2020 היא הפכה ללהיט והגיעה לכ-45 מיליון משתמשים. אך אז, אחרי ההתפרעות בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, הוסרה האפליקציה מהחנויות של אפל וגוגל. אמזון, שעל תשתית הענן שלה מאוחסנים רוב האתרים בעולם, סגרה גם היא את השאלטר ולמעשה הפכה את הרשת החברתית לבלתי פעילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה