דיגיטל וטק

ה-AI מגיע ל-Gmail: כך תנסחו הודעות בקלות ובמהירות

גוגל מציגה שני כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית ב-Gmail, המאפשרים לשפר וללטש טיוטות אימיילים בצורה פשוטה ומדויקת. כיצד התכונות החדשות ישפיעו על חוויית הכתיבה? ומה מייחד את הכלים "Polish" ו-"Refine my draft"? הנה כל מה שצריך לדעת על השיפורים החדשים
רפאל בן זקרי |  2
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
גוגל מציגה שתי תכונות חדשות ל-Gmail המבוססות על בינה מלאכותית, ופועלות באמצעות מודל השפה Gemini, וזמינות כעת למשתמשי הדפדפן, אנדרואיד ו-iOS. השיפורים נועדו לסייע למשתמשים לשפר טיוטות אימיילים בצורה חכמה ופשוטה יותר.
אחת התכונות החדשות והשימושיות, בשם "Polish", מאפשרת למשתמשים ללטש את טיוטות האימיילים שלהם ולהפוך אותם לטקסט פורמלי, מפורט או מקוצר, בהתאם לצורך. כמו כן, נוספו קיצורי דרך חדשים המאפשרים גישה מהירה לפונקציות אלה באנדרואיד ו-iOS, המקלות על כתיבה ושיפור טיוטות ישירות מהטלפון הנייד.
הקיצורים "Help me write" ו-"Refine my draft" מופיעים בהתאם למצב הטיוטה: כשהיא ריקה, יופיע "Help me write" המציע את חוויית הכתיבה המלאה, וכאשר יש לפחות 12 מילים בטיוטה, יופיע הקיצור "Refine my draft" שמציע ללטש, לפרט, או לקצר את הטקסט.
התכונות החדשות של גוגל מופעלות כברירת מחדל עבור משתמשי Gmail בעלי חשבון Google Workspace עם תוספי Gemini Business, Enterprise, Education ו-Google One AI Premium. השיפורים החדשים מהווים צעד נוסף בהתאמת Gmail לצרכים המשתנים של משתמשים בעולם העסקים והחינוך.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי כלום ! תפשטו את זה למשתמשי gmail פשוטים שליחה
    משה 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא הבנתי כלום ! תפשטו את זה למשתמשי gmail פשוטים שליחה וקבלה .
    סגור
  • הבנתי מה הבנתי? לא הבנתי!!!!
    נחם 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון
    סגור