דיגיטל וטק

שיחות עם OpenAI ?ChatGPT חושפת שדרוג חדש

סטארטאפ הבינה המלאכותית המצליח OpenAI, מציגה פיצ'ר חדש קולי למנויים. כעת ניתן לבחור בין 9 קולות שונים ולקיים עם הצ'אטבוט שיחות יותר טבעיות וזורמות. מתי הוא יהיה זמין בישראל?
מערכת ice | 
ChatGPT (צילום unsplash)
OpenAI, השיקה השבוע פיצ'ר קולי חדש ומתקדם המיועד למשתמשי הפריומיום של הצ'אטבוט שלה ChatGPT, אשר מעניקה חוויית שיחה יותר טבעית. הפצתו של הפיצ'ר החדש החלה במהלך השבוע שעבר והוא כולל עיבוד מהיר יותר של תשובות ויכולת להפסיק את השיחה במידה והמשתמש מדבר. מדובר בשדרוג משמעותי שצפוי לשפר את חווית השימוש של המשתמשים.
הפיצ'ר הוכרז לראשונה בחודש מאי האחרון ובשעתו הוא עורר עניין רב סביב סוגיית השימוש בקול, אשר מזכיר את קולה של השחקנית סקרלט ג'והנסון בסרט "SHE". כעת, המשתמשים יכולים לבחור בין תשעה קולות שונים ולהתאים את חווית השיחה לצרכיהם האישיים. נכון לעכשיו הפיצ'ר מתקדם זמינה רק למנויים פרימיום או תאגידיים.
 
בנוסף, OpenAI שיפרה את השליטה והאיכות של הפיצ'ר הקולי של ChatGPT בשפות זרות, מה שמבטיח שהלקוחות עומדים להנות ממוצר איכותי יותר יותר. עם התחרות הגוברת מצד גוגל ומטה, OpenAI מציעה חידושים מרגשים שממקמים אותה בחזית שוק הבינה המלאכותית. לפי שעה, הפיצ'ר החדש טרם הגיע לישראל, אך אין מנוס מכך שהוא יהיה זמין למנויים הישראלים בזמן הקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה