דיגיטל וטק

OpenAI משיקה: הפיצ'ר החדש שסיבך אותה עם הכוכבת ההוליוודית

לאחר שהסתבכה עם סקרלט ג'והנסון, OpenAI השיקה את המודל החדש שלה שמגיע עם פיצ'ר חדש שמשפר את יכולת השיחה עם ChatGPT. איך הוא עובד ומתי יהיה זמין לכולם? כל הפרטים
עידו מור | 
OpenAI (צילום shutterstock)
סטארטפ הבינה המלאכותית המצליח OpenAI, השיק את המודל החדש עליו הכריז במהלך חודש מאי. המודל GPT-4o, מגיע עם פיצ'ר חדש שמשפר את יכולת השיחה עם הצ'אטבוט הפופולארי ChatGPT. טרם ההשקה, המוצר החדש זכה להתלהבות ראשונית מצד השוק ואפילו לאיום בתביעה מצד הכוכבת ההוליוודית סקרלט ג'והנסון, אך כעת הוא מגיע עם שורה של שינויים. 
במהלך אירוע האביב ש-OpenAI שהחברה ערכה במהלך חודש מאי היא הציגה את ה-Voice Mode החדש שלה, בשם Sky. כאמור היחידה שלא התלהבה מפיצ'ר החדש זו כוכבת הסרט SKY, שיצאה נגד החברה בטענה שהשתמשו בקולה ללא רשותה במוצר החדש, מה שהוביל לדחייה בהשקתו.
 
לא רק הקול הריאליסטי אמור להרשים אתכם
ה-Voice Mode הסטנדרטי קיים זה זמן מה באפליקציית ChatGPT, אך בשונה מהמוצר הקיים GPT-4o יודע להתמודד עם מספר סוגי קלט ויכול לעשות כמה פעולות בעצמו, מה שיחסוך זמן ללקוחות החברה.
לפי שעה, ה-Voice Mode חדש כולל ארבע קולות ו-Sky לא נכלל בהם. כמו כן, לפי פרסומי החברה ארבעתם הוקלטו על ידי שחקנים שקיבלו תשלום עבור עבודתם במסגרת פיתוח המוצר.
 
אבל לפני שאתם הולכים להשתמש בו אנו נאלצים לאכזב אתכם נכון לעכשיו, הפיצ'ר החדש זמין רק לקבוצה מצומצמת של משתמשי ChatGPT Plus, שירות הפרימיום של OpenAI.
החברה טוענת שהשירות יהיה זמין לכלל משתמשי הפרימיום במהלך הסתיו ולכן, אם אתם רוצים להשתמש בו לפני כולם מה שנותר לכם לעשות זה לקוות שתקבלו מהחברה מייל שאומר לכם שנבחרתם להיכלל ברשימה המשתמשים שיקבלו גישה אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה