דיגיטל וטק

ספוטיפיי מתקפלת: השירות הפופולארי שיחזור להיות בחינם

בזכות למעלה מחצי מיליארד משתמשים, ספוטיפיי הפכה לחברה החזקה ביותר בשוק הסטרימינג המוזיקלי. לצד מסלולי הפרימיום היא מציעה גם מסלול חינמי עשיר במגבלות. כעת, לאחר שניסתה להוסיף אחת נוספת היא מודיעה על התקפלות. כל הפרטים
עידו מור |  3
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
ענקית הסטרימינג המוזיקלי השוודית ספוטיפיי, הפכה במהרה לחברה החזקה ביותר בשוק, כאשר היא עוקפת ענקיות כמו אפל, אמזון, דיזר ואחרות עם מספר מנויים העומד נכון להיום על מעל חצי מיליארד משתמשים. 
מלבד המסלול החינמי, שעשיר במגבלות, החברה מציעה גם עוד ארבעה מסלולים של מנויי פרימיום. המסלול החינמי מוגבל בכמות העברות השירים שניתן לעשות, שילוב פרסומות וזה כמה חודשים שמשתמשים מעידים על מגבלה נוספת. 
מלבד האזנה לשירים עצמם, לפני יותר מארבע שנים, שספוטיפיי מציגה למשתמשיה גם את מילות השירים. אך, החל מסוף השנה שעברה, משתמשי ספוטיפיי שנמצאים במסלול החינמי העידו שהפיצ'ר הנ"ל לא זמין יותר עבורם. 
גם עכשיו, ספוטיפיי לא הסבירה למה היא בחרה לנקוט במהלך הזה, אבל כעת היא טוענת שהפיצ'ר הפופולארי חוזר להיות זמין לכלל משתמשי האפליקציה. אבל, בדומה לפיצ'רים נוספים גם הפעם, משתמשי המסלול החינמי "זוכים" למגבלה נוספת. על פי הצהרת החברה משתמשי המסלול יהיו מוגבלים על בסיס חודשי בכמות השירים בהם הם יוכלו לראות את מילותיהם.ככול הנראה שמדובר במהלך נוסף להניע את מיליוני המשתמשים הללו לבצע את המעבר אל אחד מארבעת מסלולי הפרימיום שהחברה מציעה. הם כל זה יעבוד לה? ימים יגידו
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סםוטיפיי
    אייפןניסט 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה כבר עם הגבלת מילים חודש מה נזכרתם
    סגור
  • 2.
    כן
    פחחח 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מעל גיל 10 ומתחת לגיל 70 לא יודע להיכנס לטלגרם ולהוריד פרוץ? די להיות פראיירים
    סגור
  • 1.
    רק האייפוניסטים הפראיירים
    פיראטי איז דה אונלי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מי משלם בשביל לשמוע מוזיקה מה זה הדבר הזה?..מורידים פרוץ
    סגור