דיגיטל וטק

ספוטיפיי חושפת: עלייה של 15% בהכנסות ברבעון הראשון לשנה

ענקית הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי, חושפת את נתוניה הכספיים לרבעון הראשון. בהם, מציגה עליות בהכנסות וניפוץ תחזיות האנליסטים. האם החברה בדרך לעלות על הגל? כל הפרטים
מערכת ice | 
דניאל אק, מייסד ומנכ"ל ספוטיפיי (צילום יוטיוב/ ספוטיפיי, pixabay)
לאחר שקיימה גל פיטורים, חברת הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי, דיווחה היום (שלישי), על תוצאותיה במהלך הרבעון הנוכחי. ניתן לראות כי בזכות התנהלות נבונה של החברה, במהלך השנה החולפת, היא הצליחה להביא את החברה לרווחים משמעותיים. 
כזכור, במהלך השנה שעברה, ספוטיפיי, פיטרה קרוב לרבע מעובדיה. כמו כן, מלבד חידוש החוזה עם הקומיקאי ג'ו רוגן, החברה צמצה את פעילותה בתחום הפודקאסטים. כמו כן, הכנסות החברה הסתכמו ב3.61 מיליארד יורו כאשר מספר המנויים הפעילים באפליקציה עומד על 615 מיליון. 
 
נתון המשתמשים הנוכחי הינו פחות מהצפי שהחברה הציבה אשר עומד על 618 מיליון מנויים, אך לרבעון הקרוב החברה צופה לתוספת של 16 מיליון מנויים פעילים. כמו כן, החברה הציג שהרווח למניה עמד על 97 סנט יורו, נתון אשר עקץ את התחזיות של האנליסטים אשר עמד בשעתט על 65 סנט יורו. 
במהלך הצגת הנתונים לבעלי המניות גורמים בחברה מסרו כי: "בסך הכל, אנו מעודדים מההתחלה החזקה של השנה ורואים את העסק גם במצב מוצב לעמוד ביעדים שהוצגו ביום המשקיע שלנו ב-2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה