דיגיטל וטק

אפל מאשרת: אירוע הכרזה ב-7 למאי, אלו המוצרים החדשים שתחשוף

ענקית הטכנולוגיה אפל, חשפה באופן רשמי את אירוע ההכרזה שתקיים ב-7 במאי. מה אנו צפויים לראות באירוע? כל הפרטים
עידו מור | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה אפל, אישרה היום (שלישי), שתקיים בתחילת חודש הבא אירוע הכרזה במהלכו, היא צפויה לחשוף דגמים חדשים של אייפדים. האירוע אושר לראשונה על ידי מנכ"ל החברה טים קוק, על ידי ציוץ שהעלה בחשבונו ב-X (טוויטר לשעבר).
על פי השמועות, באירוע המסתמן יחשפו בין היתר דגמי iPad Pro עם מסכי OLED ושבב Apple M3 ודגם חדש של iPad Air, אשר צפוי להציע מסך OLED. כמו כן, החברה תציג גם שדרוג לאביזרים הוותיקים בהם: Apple Pencil ו-Magic Keyboard.
 
האירוע, עתיד להתקיים ב-7 במאי, 2024, בשעה 17:00 לפי שעון ישראל וההזמנה אליו כבר הופצה ברחבי הרשת. בהזמנה, ניתן לראות את הלוגו של אפל בצבעים ואת ה-Apple Pencil המצייר עליו, זאת כרמז די עבה לכך שנזכה למצוא באירוע דגמים חדשים של טאבלטי האייפד. את האירוע ממתגת החברה תחת הכותרת “Let Loose”.
 
מדיווחים קודמים למדנו כי אפל צפויה לרענן את כלל דגמי ה-iPad במהלך 2024, כאשר רענון הגרסה המשמעותי ביותר צפוי להגיע לסדרת ה-iPad Pro, שלא התעדכנה כשנה וחצי. דגמי ה-iPad Pro 2024 צפויים להגיע לראשונה עם מסכי OLED. אפל צפויה להציג גם השנה את דגמי האייפד פרו בגדלים של 12.9 אינץ’ ו-11 אינץ’, כאשר שני הדגמים צפויים לקבל עדכון לשבב ה-Apple M3 שלה. לצד דגמי הפרו, אפל ככול הנראה גם תציג שדרוג ל-iPad Air, שלא קיבל עדכון גרסה מאז תחילת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה