דיגיטל וטק

השיטה נחשפת: כך תשיגו מנוי פריומיום בספוטיפיי ב-6 שקלים בלבד

מאז שנכנסה לישראל ב-2018, ספוטיפיי, הפכה לאפליקציית הסטרימינג המוזיקלית הפופולארית ביותר בישראל. החברה, מציעה מספר מסלולי פרימיום באפליקציה, אך לא הרבה יודעים שאחד מהם כולל תשלום חודשי של שישה שקלים בלבד
עידו מור |  1
שירותי מוזיקה (צילום freepik, פלאש 90, unsplash)
ספוטיפיי, הוקמה ב-2006, ומאז היא הספיקה להפוך לאפליקציית הסטרימינג המוזיקלי הגדולה והחשובה עם יותר מחצי מיליארד לקוחות ברחבי העולם. שירותי החברה נכנסו לישראל בשנת 2018, ומאז הם הספיקו לכבוש את הקהל הישראלי ולהפוך לאפליקציית הסטרימינג המוזיקלית הפופולארית ביותר בישראל.
החברה מציעה מספר סוגי מנויים כאשר בממוצע, לקוחות החברה משלמים על מנוי חודשי של החברה 21.9 שקלים בכל חודש, אך האם ידעתם שהחברה מציעה מסלולים שיגרמו לכם לשלם פחות?
תחילה, ישנו אפשרות למסלול שימוש חינמי בספוטיפיי, אשר כולל גישה לכל התוכן שבאפליקציה, אך עם פרסומות ועוד כמה הגבלות נוספות. במקביל, החברה מציעה גם כמה סוגים שונים של מסלולי מנויי פרימיום.
מנוי היחיד של ספוטיפיי, הוא הפופולארי ביותר מבין המסלולים שהחברה מציעה, במסגרתו תקבלו תחילה שלושה חודשים חינם ובעלות של 21.90 שקלים בחודש, תקבלו גישה ללא פרסומות או הגבלות אחרות לספריית התוכן של האפליקציה מציעה.
בנוסף, החברה מציעה מנוי זוגי בעלות של 29.90 שקלים בחודש ומנוי סטודנטים בעלות של 11.90 שקלים בחודש, אך על מנת להיות זכאי למנוי יש להעלות תעודת סטודנט לאתר החברה.
מבין כל אלו המנוי שיגרום לכך שתשלמו לחברה 6 שקלים בחודש, הוא המנוי המשפחתי, אשר בעלות של 35.9 שקלים תקבלו 6 משתמשי פרימיום. בחישוב מהיר, יוצא שכל אחד מן המשתמשים ישלם 71.8 שקלים בשנה וכיוצא מכך 5.9 שקלים בחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיטה חזקה
    סהר ברנס 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו שימושי ביותר!!!
    סגור