דיגיטל וטק

תעקוף את ספוטיפיי? דיזר חשפה פיצ'ר חדש מבוסס בינה מלאכותית

אפליקציית הסטרימינג המוזיקלית הצפרתית דיזר פועלת ב-185 מדינות ויש לה כיום מליוני משתמשים, אך היא עדיין לא מהווה מתחרה לשחקניות הגדולות בשוק. כעת, היא חושפת פיצ'ר חדש מבוסס בינה מלאכותית שעשוי לסייע לה בצמצום הפער
עידו מור | 
לוגו דיזר (צילום צילום מסך Deezer)
אפליקציית הסטרימינג המוזיקלית דיזר (Deezer), אומנם לא מוכרת למרבית הציבור בישראל, אך זו פועלת במעל ל-180 מדינות ורשומים אליה מיליוני לקוחות ברחבי העולם. החל משנת 2017 האפליקציה פועלת גם בישראל והיא מציעה שלושה מסלולים, האחד חינמי ושניים בתשלום. 
אומנם היקף הפעילות של דיזר קטן משמעותי מזה של השחקנית החזקה בשוק ספוטיפיי שלה יש היקף משתמשים של למעלה מ-180 מיליון משתמשים, אך היא פועלת על מנת לבסס עצמה כשחקנית יותר מובילה בשוק הסטרימינג המוזיקלי. 
כעת, החברה חשפה את הפיתוח הבא שלך, פיצ'ר חדש של בניית פלילייסטים מותאמים אישית בשימוש טכנולוגית בינה מלאכותית. דיזר היא לא היחידה שמציעה פיצ'ר שכזה כאשר גם ספוטיפיי וגם אמזון מיוזיק הודיעו שהן מפתחות פיצ'רים עם מאפיינים דומים לזה שדיזר מציעה.
נכון לעכשיו, דיזר טענה שהפיתוח החדש עוד נמצא בשלבי פיתוח ונכון לעכשיו רק 5% מהמנויים של החברה יקבל גישה לגרסת הבטא שלו, אשר תייצג פלייליסטים לפי דרישות המשתמשים. 
טרם הרכבת הפלייליסט האפליקציה תוודא שההוראות שקיבלה מהמשתמש איננה כוללת דברי שנאה או תוכן אסור ורק לאחר מכן תרכיב אותו. כאמור, דיזר טרם ציינה מתי הפיצ'ר החדש והמבטיח יהיה זמין לכלל משתמשיה, אך אין ספק שבמידה והוא יעבוד כראוי הוא עשוי לסייע לה במשיכת משתמשים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה