דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי בהישג ענק: השלים גיוס בהיקף 33 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ "Intezer" השלימה סבב גיוס בהיקף 33 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Norwest Venture Partners. איתי טבת, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Intezer: "השקעה זו מאיצה את יכולת הצמיחה שלנו ואת מעמדנו בקטגוריה החדשה והמרגשת של פלטפורמות AI SOC"

מערכת ice | 
חברת הסטארטאפ Intezer (צילום הגר בדר)
חברת הסטארט-אפ "Intezer", המפתחת טכנולוגיה מבוססת טכנולוגיית בינה מלאכותית לביצוע אוטונומי של פעולות אבטחה, רושמת הישג מרשים בגזרת הגיוסים. על פי ההודעה הרשמית, החברה השלימה סבב גיוס C בהיקף 33 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Norwest Venture Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בהם Intel Capital, OpenView, Magma ואלון כהן, מייסד CyberArk. עוד נודע, כי סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-60 מיליון דולר. 
פלטפורמת ה-SOC האוטונומית של חברת "Intezer" משתמשת במודלים ייחודיים של AI כדי לדמות תהליך קבלת החלטות של אנליסטים אנושיים, ומתפקדת למעשה כהרחבה של צוות האבטחה.
Intezer משתלבת עם כלי האבטחה הקיימים של הארגון כדי לחקור באופן אוטומטי התראות בנקודות הקצה, התרעות SIEM, ניסיונות של מתקפות פישינג המדווחות על ידי משתמשים ועוד.
הפיתוח החדשני בודק התרעות חדשות בתוך כשתי דקות, פותר באופן אוטומטי את הרוב המכריע של ההתרעות ומעביר רק 4% מהן לצוות המומחים עם ממצאים והמלצות רלוונטיים. אותה פעולה מובילה לזמני תגובה מהירים יותר לאיומים קריטיים. 
איתי טבת, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Intezer: "לצוותי ה-SOC ומתן תגובה ראשונית לאירועים, שאת עבודתם אני מכיר באופן אישי מקרוב, יש בכל יום יותר מדי עבודה, יותר מדי התראות ומחסור כרוני באנשים לטפל בהם.
לכן ראיתי לעצמי כמטרה לעזור לצוותי אבטחה המתמודדים עם מחסור במשאבים ובנינו את Intezer עם המשימה לצייד אנשי אבטחה ב-AI ואוטומציה כדי להרחיב את קיבולת העבודה שלהם פי עשרה. השקעה זו מאיצה את יכולת הצמיחה שלנו ואת מעמדנו בקטגוריה החדשה והמרגשת של פלטפורמות AI SOC".
דרור נחומי, שותף כללי ב-Norwest Ventures Partners, שהובילה את סבב הגיוס: "Intezer פותרת בעיה רחבה ומוכרת שכל ארגון וספק שירותי אבטחה מתמודד איתה - המחסור בצוות מיומן. הצוות שלנו ב-Norwest מצפה לעבוד עם המייסדים איתי ורועי וצוות החברה בזמן שהם ממשיכים לפתח ולהרחיב את המוצר שכה נחוץ לצוותי אבטחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה