דיגיטל וטק

מהפכה באפליקציית bit בישראל: זה מה שיקרה מעכשיו לסליקה

קארדקום חתמה על הסכם ראשון מסוגו שמאפשר לעסקים לפעול ישירות מול bit (ביט) ולא דרך חברת מאגד. סמנכ"ל הפיתוח העסקי והמכירות של קארדקום, אודי בורנשטיין: "גאים בשיתוף הפעולה – זהו צעד נוסף במאמצים שלנו להוביל חדשנות ויעילות לעסקים"
מערכת ice |  1
אפליקציית bit (צילום freepik)
צעד משמעותי בשוק סליקת אשראי לעסקים בישראל: חברת קארדקום חתמה על שיתוף פעולה חדשני עם אפליקציית התשלומים הפופולארית – bit (ביט). במסגרת ההסכם החדש, העסקים שסולקים עם קארדקום יוכלו כעת להציע ללקוחותיהם אפשרות תשלום ישירה באמצעות bit – ללא צורך בחברת מאגד כצד שלישי בתהליך, כפי שהיה נהוג עד כה.
עם השקת השירות החדש, קארדקום הופכת לחברת הסליקה הראשונה בישראל המאפשרת לעסקים לקבל תשלומים דרך ביט בצורה ישירה, דבר שצפוי להגדיל את התחרות ולהפוך את תהליך התשלום למהיר ויעיל יותר עבור הלקוחות.

בשנים האחרונות הפכה אפליקציית bit לפלטפורמה הפופולארית ביותר בישראל להעברת כספים, עם למעלה מ-3 מיליון משתמשים פעילים באפליקציה והיקף עסקאות של מיליארדי שקלים. יותר ויותר עסקים מאפשרים ללקוחותיהם לשלם באמצעות bit כאמצעי תשלום, לצורך הגדלת אחוז ההמרה גם בעסקאות אונליין וגם בעסקאות פיזיות.
קארדקום היא אחת מחברות הסליקה הבולטות במדינה, ולאחר שקיבלה את רישיון הסליקה מבנק ישראל היא ממשיכה להעמיק את דריסת הרגל שלה בשירותי אשראי לעסקים. החברה מעניקה פתרונות סליקה טכנולוגיים מתקדמים עם מגוון רחב של מוצרים משלימים לחיוב לקוחות.
סמנכ"ל הפיתוח העסקי והמכירות של קארדקום, אודי בורנשטיין: "אנחנו גאים להיות חברת הסליקה הראשונה בישראל שמאפשרת לעסקים לקבל תשלום ישירות דרך bit. שיתוף הפעולה עם bit מהווה צעד נוסף במאמצים שלנו להוביל חדשנות ולהציע לכל בתי העסק בישראל את הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר בשוק התשלומים – והכל במקום אחד. נמשיך לפעול כדי לשדרג את חוויית הסליקה – גם עבור העסקים וגם עבור הצרכן הסופי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיצ'ר מאוס שמאפשר להם לתת הלוואות ולקחת ריבית (ל"ת)
    אאא 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור