דיגיטל וטק

אפליקציית bit באזהרה חמורה: "הודעות המתחזות לשירות שלנו"

בהודעה שנשלחה ללא מעט טלפונים נכתב: "חשבון bit שלך ננעל מסיבות אבטחה. זיהינו כניסה ממכשיר לא ידוע. אנא אשר את זהותך עוד היום, אחרת חשבונך יושבת. לחץ כאן כדי לאמת את חשבונך", מהאפליקציה נמסר: "פושעי סייבר שולחים הודעות המתחזות לשירות ביט כדי לגרום למשתמש התמים ללחוץ על קישורים"
כפיר אדר |  3
עוקץ אפליקציית bit-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
התופעה המציקה חוזרת במלוא הכוח. ההונאה המתוחכמת על חשבון אפליקציית התשלומים bit חזרה לביקור נוסף. היום (רביעי) חלק ממשתמשי bit, עומדים בפני ניסיון עוקץ שיוכל להוביל להונאה שתביא לדליפת פרטיכם האישיים וכן של אמצעי התשלום שלכם.
בהודעה נכתב: "חשבון bit שלך ננעל מסיבות אבטחה. זיהינו כניסה ממכשיר לא ידוע. אנא אשר את זהותך עוד היום, אחרת חשבונך יושבת. לחץ כאן כדי לאמת את חשבונך" וכן צורף קישור.
בפעם הקודמת אגב, נכתב בהודעה: "לקוח יקר, עקב תקלה נדרש לעדכן את אמצעי התשלום לחשבונך באפליקציית bit, כנס לקישור המצורף על מנת לעדכן", וכאן נוסף קישור לאתר שנראה זהה לשל האפליקציה ובו שדות להזנת הנתונים.
בשני המקרים עליכם להיזהר, מדובר בעוקץ חכם ומושקע במיוחד וניתן בקלות להתבלבל כי מדובר באמת באפליקציה, הזנת הפרטים עשויה לסכן אתכם ולחשוף את פרטי האשראי שלכם לאנשים שעומדים מאחורי ההונאה המדוברת.
 


מ-Bit נמסר בתגובה לפניית ice: "פושעי סייבר שולחים הודעות המתחזות לשירות ביט כדי לגרום למשתמש התמים ללחוץ על קישורים לצורך הונאה, קבלת מידע אישי וגניבת כספים. מאחר ואפליקציית המסרונים (SMS) לא מסוגלת לזהות האם ההודעה נשלחה אלינו מהמקור הרשמי או מהמתחזה, ההודעה הזדונית תופיע בשרשור ההודעות הלגיטימיות".

עוד הוסבר: "במידה וקיבלתם מסרון מביט המציג בעיה בשירות, העברה שכביכול לא בוצעה או קישור להזנת מידע אישי - היכנסו לאפליקציית ביט המותקנת במכשירכם (ולא להודעה) ואמתו זאת שם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פשוט: אל תענו לאף פניה !. תפנו אתם ישירות. (ל"ת)
    אביאל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עקיצה
    Mot17 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם שולחים את ההודעה אחרי שימוש באפליקציה אז…….. שימו לב איך הם יודעים שהשתמשתי בביט ? מעניין
    סגור
  • 1.
    זה נשמע כמו תרגום מערבית
    קורא יודע ערבית 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מי עומד מאחורי העוקץ...
    סגור