דיגיטל וטק

סמסונג בקיצוץ דרמטי: 30% מכוח העבודה הגלובלי בדרך החוצה?

סמסונג מתכננת קיצוץ משמעותי של עד 30% מכוח העבודה במחלקות ניהול ושיווק ברחבי העולם, בעקבות ירידה בביקוש למוצריה השונים. המהלך עשוי להשפיע על תדמית החברה ולשקף את האתגרים הכלכליים שהיא מתמודדת מולם בשוק העולמי. האם תצליח להשתקם בהקדם?
רפאל בן זקרי |  1
שבבי סמסונג (צילום Shutterstock)
סמסונג נמצאת לקראת קיצוץ משמעותי בכוח העבודה הגלובלי שלה, עם פיטורים שיכללו עד 30% מהעובדים במחלקות ניהול ושיווק באזורים שונים בעולם, כולל אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה. המהלך מגיע בעקבות ירידה בביקוש הגלובלי למוצרי החברה ותחרות גוברת בשוק הסמארטפונים מול המתחרות.
לפי הדיווחים, סמסונג הודיעה על המהלך למנהלי החברות הבנות שלה לפני כשלושה שבועות, תוך הדגשה שהקיצוצים לא יכללו את כוח העבודה בקוריאה הדרומית, שנחשב לנושא רגיש פוליטית. החברה מסרה שהשינויים נועדו לשפר את היעילות התפעולית שלה, אך לא צפויה פגיעה בעובדי הייצור.
סמסונג מתמודדת עם תקופה מאתגרת מבחינה עסקית, כאשר עסקי השבבים שלה עדיין מתאוששים ממשבר שגרם לרווחיה להגיע לשפל של 15 שנה. בנוסף, החברה מתמודדת עם תחרות גוברת בתחום הסמארטפונים, בעיקר מצד וואווי ואפל, מה שמוביל להאטה בביקוש למוצריה.
כעת, הקיצוצים בכוח האדם עשויים לשקף את מאמציה של סמסונג להסתגל לשינויים בשוק ולהתמודד עם הלחץ הכלכלי הגובר. על אף שהחברה מנסה לשדר מסר של התייעלות ושיפור, הפיטורים בהיקף כזה עשויים להשליך על המורל הארגוני ולהשפיע על תדמיתה בשוק העולמי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאן בישראל ?
    שגית 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקצצו במספר המנהלים וגם בשכר המנהלים.
    סגור