דיגיטל וטק

אנדרואיד 15 כבר כאן: כל התכונות החדשות שלא תרצו לפספס

לאחר חודשים של ציפיה, אנדרואיד 15 כבר כאן זמינה למפתחים, ובקרוב תגיע לכל המשתמשים. בין מגוון השדרוגים המשמעותיים שגוגל הביאה לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, ישנם כמה פי'צרים בולטים שלא תרצו לפספס. אז מה חדש במערכת ההפעלה של גוגל למכשירים ניידים?
רפאל בן זקרי |  1
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)
אנדרואיד 15 צפויה להגיע בקרוב לסמארטפונים שלנו, והיא תביא עמה שפע של תכונות חדשות ומשופרות שמוסיפות ערך למערכת ההפעלה של גוגל. אמנם אין כאן מהפכה מוחלטת, אך בהחלט יש לא מעט חידושים ששווה להכיר. הנה כמה מהתכונות המעניינות ביותר שתציע הגרסה החדשה של אנדרואיד.
אחת התכונות הבולטות היא בעצם פיצ'ר שקיים במערכות iOS מזה מספר שנים, וכעת עושה את דרכו לאנדרואיד ברמת המערכת. מדובר ביכולת לשלוח אפליקציות ל"ארכיון", ובכך לפנות מקום אחסון במכשיר מבלי למחוק את נתוני האפליקציה. הארכוב יוצר גרסת APK מנוונת של האפליקציה, שתוכל לשחזר אותה בכל עת מה-Play Store. עוד חידוש מעניין שמתמקד בפרטיות הוא האפשרות לשתף או להקליט רק חלון אפליקציה מסוים במקום את כל המסך. בנוסף, פרטי כניסה באפליקציות יוסתרו אוטומטית, מה שמבטיח רמה נוספת של פרטיות, ושדרוג משמעותי שמזכיר את יכולות השיתוף של דיסקורד.
כמו כן, שיפור נוסף שיגיע לאנדרואיד 15 הוא חיזוי מחוות חזרה, שנועד להקל על השימוש היום-יומי. התכונה מציגה תצוגה מקדימה של הפעולה שמחוות החזרה עומדת לבצע, כמו חזרה לתפריט הקודם או יציאה למסך הבית, מה שמפחית טעויות בשימוש במחוות. בנוסף, תכונה מרשימה נוספת שתגיע היא בקרת שמע אינטיליגנטית שתשווה בין עוצמות השמע השונות כדי להבטיח רמת ווליום עקבית בעת מעבר בין התקני שמע שונים, כמו מעבר מאוזניות לרמקול. כך תמנעו ממצבים בהם האוזניים שלכם נפגעות מעוצמת קול גבוהה באופן בלתי צפוי.
מעבר לתכונות הללו, אנדרואיד 15 תביא גם שיפורים רבים נוספים, כולל תמיכה בדפים בגודל 16 KB לשיפור ביצועים, זיהוי שירים מובנה, ותצוגת צילום משופרת בתנאי תאורה נמוכה. השדרוגים הללו יחד עם תכונות נוספות מאחורי הקלעים, הופכים את המערכת החדשה לאטרקטיבית במיוחד למשתמשים ומפתחים כאחד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל חרטה
    מייק 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הצדקה לגרסה חדשה כל שנה לעיתים גרסאות ישנות עדיין נראות מוצלחות וידידותיות מהחדשות רק מחפשים שיחלפו מכשירים כל שני וחמישי חרתת ברטת
    סגור