דיגיטל וטק

אנדרואיד 15 שוחררה רשמית: מי יוכל לעדכן כבר עכשיו?

גוגל הכריזה כי מערכת ההפעלה אנדרואיד 15 שוחררה רשמית, אך זמינה כרגע רק למפתחים. העדכון יגיע למכשירי Pixel בשבועות הקרובים, בעוד שמשתמשי סמסונג ושיאומי ייאלצו להמתין עוד מספר חודשים. מה מציע העדכון החדש, ולמה גוגל מעכבת את השחרור למשתמשים הרגילים?
רפאל בן זקרי |  2
אנדרואיד 15 (צילום Shutterstock)
מערכת ההפעלה החדשה של גוגל לטלפונים, אנדרואיד 15, שוחררה היום באופן רשמי, אך בשלב זה היא זמינה רק למפתחים. גוגל העלתה את קוד המקור לפרויקט הקוד הפתוח של אנדרואיד (AOSP), אך העדכון עדיין לא זמין למשתמשים רגילים, כולל בעלי מכשירי Pixel של גוגל.
גוגל הבטיחה שמכשירי ה-Pixel, כולל סדרת Pixel 9 שהושקה לאחרונה, יקבלו את העדכון לאנדרואיד 15 "בשבועות הקרובים". על פי דיווחים, העדכון יגיע ככל הנראה באוקטובר. מכשירים אחרים מחברות כמו סמסונג, שיאומי, ואחרות, יקבלו את העדכון "בחודשים הקרובים".
העדכון החדש של אנדרואיד 15 מביא עמו שיפורים כמו Private Space לאפליקציות חשובות, תמיכה משופרת במולטיטאסקינג על מסכים גדולים, ושיפור חיי הסוללה. בנוסף, גוגל מתכננת להשיק עדכונים נוספים לאנדרואיד בינתיים, אך הם יהיו זמינים למכשירים הפועלים על גרסאות קודמות של המערכת.
העיכוב בשחרור העדכון למכשירי ה-Pixel מפתיע, במיוחד לאור העובדה שגרסאות הבטא של אנדרואיד 15 נחשבות יציבות למדי. עם זאת, ייתכן שהעיכוב נועד להבטיח שהגרסה הסופית תהיה יציבה ומוכנה לשימוש נרחב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    IOS = סוס מת (ל"ת)
    אדם רובוט 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אה?
    החכם מכל שאזאם 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיבלתי סחרחורת. מה אמרת?
    סגור