דיגיטל וטק

גוגל בשינוי מאכזב: אנדרואיד 15 לא תגיע בקרוב לכולם?

דיווח חדש מעורר אכזבה בקרב משתמשי אנדרואיד, כשהשחרור המצופה של גרסת 15 עשוי להתעכב עד אוקטובר. מה גרם לשינוי בלוחות הזמנים של גוגל, ומה המשמעות עבור בעלי ה-Pixel 9 החדשים? כל הפרטים על השינויים ולוחות הזמנים של גוגל
רפאל בן זקרי | 
אנדרואיד 15 (צילום Shutterstock)
דיווח חדש חושף כי בניגוד למועד הקודם, גרסת מערכת ההפעלה הבאה של גוגל, אנדרואיד 15, עשויה להתעכב עד אוקטובר, דבר שמעורר עניין רב בקרב המשתמשים שמצפים לשדרוג המערכת. סדרת ה-Pixel 9 של גוגל שהושקה מוקדם יותר החודש מגיעה עם אנדרואיד 14 ולא עם אנדרואיד 15, כפי שמקובל בדרך כלל בלוחות הזמנים של גוגל לשחרור גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה.
כזכור, המועד שבו גוגל היתה אמורה לשחרר את מערכת ההפעלה הבאה לציבור הוא ספטמבר. המגמה של עיכובים בשחרור העדכונים החלה לאחר שגוגל שינתה את הגישה שלה לשחרור עדכוני אבטחה באופן קבוע, והחלה לשחרר אותם רק כשהם מוכנים. עיכוב זה, לפי דיווחים, נובע מהרצון לשפר את היציבות של הפלטפורמה, מה שגורם לכך שלוקח זמן רב יותר לשחרר את גרסת ה-OTA של אנדרואיד 15.
לפי מקור אמין, יתכן שגרסת ה-OTA של אנדרואיד 15 תשוחרר במהלך אוקטובר, אולי אפילו באמצע החודש, כ-30 ימים או יותר אחרי שקוד המקור יפורסם. אמנם עדיין אין אישור רשמי מגוגל על כך, אך נראה שהחברה מתמקדת בשיפור היציבות והתפקוד של המערכת לפני השחרור לציבור.
בינתיים, משתמשים נלהבים יכולים להתנסות בגרסאות הבטא כדי לקבל הצצה מוקדמת לעדכונים הקרובים, כאשר הגרסה הראשונה של QPR Beta כבר שוחררה בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה