דיגיטל וטק

אנדרואיד 15 בדרך: זה השיפור בחווית השמע שיחזור למכשירים

אנדרואיד 15 תביא עמה שיפורים משמעותיים בחוויית המשתמש, כולל שדרוגים בבינה מלאכותית ובשמע מרחבי. לאחר שנעלמו מגרסאות הבטא, בקרות ביטול הרעשים והשמע המרחבי עשויות לחזור בגרסה הסופית, מה שצפוי לשדרג את חוויית ההאזנה למיליוני משתמשים
רפאל בן זקרי | 
אנדרואיד 15 (צילום Shutterstock)
אנדרואיד 15, מערכת ההפעלה הבאה של גוגל למכשירים ניידים, צפויה להביא שיפורים משמעותיים וחידושים למשתמשים ברחבי העולם. הגרסה החדשה נמצאת כבר בשלבי בטא מתקדמים, כאשר גוגל שמה דגש על שיפורי ביצועים, חוויית משתמש מעודכנת ואינטגרציה טובה יותר של תכונות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ושמע מרחבי. כעת, מתברר כי גוגל עשויה להחזיר את בקרות ביטול הרעשים האקטיבי (ANC) והשמע המרחבי (Spatial Audio) לפאנל בקרת עוצמת הקול בגרסה היציבה של Android 15, לאחר שהוסרו בשלבי הבטא המוקדמים של המערכת.
בתחילת גרסת הבטא של Android 15, גוגל הוסיפה את האפשרות לשלוט ב-ANC ובשמע המרחבי ישירות מפאנל עוצמת הקול, אך בהמשך הסירה את האפשרות הזו, והיא לא הופיעה גם בגרסת הבטא האחרונה. עם זאת, על פי דיווח ב-Issue Tracker של גוגל, החברה מציינת כי העדר הבקרות בגרסאות הבטא האחרונות הוא מכוון, אך ייתכן שהן יוחזרו בעדכון בגרסה הסופית של אנדרואיד 15. בקרות אלה יעבדו רק עם אוזניות מסוימות, כמו ה-Pixel Buds Pro וה-Pixel Buds Pro 2.
ביטול רעשים הוא תכונה המאפשרת לסנן רעשים חיצוניים ולהתרכז במוזיקה, בעוד ששמע היקפי (תלת-ממדי) יוצר חוויה מרחבית המאפשרת לשמוע צלילים מכל כיוון. הגרסה היציבה של אנדרואיד 15, שתשוחרר בקרוב, צפויה להיות זמינה לציבור בסוף ספטמבר 2024, ותביא איתה את החידושים המצופים שישדרגו את חוויית השימוש של מיליוני משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה