דיגיטל וטק

גוגל בשדרוג שימושי: העברת קבצים בין מכשירי אנדרואיד בקלות

גוגל מתכננת לשפר את חוויית השיתוף במכשירי אנדרואיד כמו טאבלטים ומכשירים מתקפלים עם יכולת חדשה וקלה יותר עבור המשתמשים. איך השדרוג ישנה את הדרך שבה אנחנו משתפים קבצים בטאבלטים ומכשירים מתקפלים? כל הפרטים על העדכון
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
פיצ'ר Quick Share של גוגל, הגרסה של אנדרואיד ל-AirDrop של אפל, עומד לעבור שדרוג משמעותי שיקל על שיתוף קבצים במכשירי אנדרואיד גדולים כמו טאבלטים ומכשירים מתקפלים. לפי גרסת הבטא האחרונה של שירותי Google Play, נראה שגוגל מתכננת להוסיף ל-Quick Share יכולת גרירה ושחרור (drag-and-drop) לשיתוף קבצים, בדומה לאופן שבו הפיצ'ר עובד כבר כיום על מערכת ההפעלה Windows.
נכון להיום, הפיצ'ר Quick Share מאפשר שיתוף קבצים אלחוטי בין מכשירי אנדרואיד, טאבלטים, כרומבוקים ומחשבי Windows, אך הוא אינו תומך בגרירה ושחרור במכשירי אנדרואיד הגדולים. משתמשים בטאבלטים ומכשירים מתקפלים נאלצים לעבור מספר שלבים כדי לשתף קבצים, כמו בחירת הקבצים, לחיצה על כפתור השיתוף, ואז בחירת Quick Share מתוך רשימת האפשרויות.
כעת, ניתוח של קובץ ה-APK בגרסת הבטא של Google Play Services (24.34.32) מראה שגוגל עובדת על הוספת הפונקציה הזו, מה שיקל על משתמשים בגרירה ושחרור של קבצים ישירות לשם הנמען.
למרות שהפיצ'ר עדיין נמצא בשלבי פיתוח ואינו פועל באופן מלא, הוא צפוי לשפר משמעותית את השימוש בטאבלטים ומכשירים מתקפלים, ולהפוך את שיתוף הקבצים לאינטואיטיבי ופשוט יותר. פיצ'ר זה גם יסגור את הפער בין אנדרואיד ל-Windows ויעניק למשתמשי אנדרואיד חוויית שיתוף נוחה יותר, בדומה למה שמשתמשי Windows נהנים ממנה כיום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה