דיגיטל וטק

הפיצ'ר החדש של מיקרוסופט: לשתף קבצים מהמחשב לטלפון במהירות

השדרוג המשמעותי של אפליקציית Phone Link במערכת ההפעלה Windows 11 של מיקרוסופט יאפשר שיתוף קבצים ישירות לטלפון האנדרואיד שלכם עם האפשרות החדשה "My Phone". הפי'צר זמין כרגע רק למספר משתמשים מצומצם, אך בקרוב יגיע לכולם
רפאל בן זקרי |  2
Windows 11 (צילום shutterstock)
אפליקציית Phone Link של מיקרוסופט זוכה לשדרוג משמעותי השבוע, כחלק מעדכון חדש למערכת ההפעלה Windows 11, שתאפשר לכם לשתף קבצים ישירות למכשירי האנדרואיד שלכם באמצעות אפשרות חדשה שנוספה לחלון השיתוף של Windows.
האפשרות החדשה, "My Phone", מאפשרת שליחת תוכן ישירות למכשיר האנדרואיד המשויך למחשב. בשלב זה, העדכון זמין רק למשתמשי קהילת משתמשים מצומצמת המקבלת גישה ראשונית לפיצ'רים של מיקרוסופט, אך בקרוב כולם יוכלו ליהנות מהשיפורים.
כדי להשתמש בתכונה החדשה, יש לחבר את מכשיר האנדרואיד שלכם למחשב באמצעות אפליקציית Link to Windows באנדרואיד ואפליקציית Phone Link במחשב. חשוב לזכור כי בעוד שהתכונה שימושית למדי לשיתוף תוכן, חלק מהאפליקציות עשויות שלא לתמוך בה.
השדרוג מגיע כחלק ממהלך של מיקרוסופט לשדרוג מערכת ההפעלה Windows 11, ושחרור פיצ'רים חדשים ושימושיים לטובת מערכת ההפעלה הפופולרית. לאחרונה השביתה החברה את פיצ'ר ה-AI המתקדם שלה כברירת מחדל, לאור ביקורות רבות של מומחי סייבר, בטענה לבעיות דליפת מידע, אך החברה מבטיחה לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמשים בעתיד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Intel unision
    Arik 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Intel unision יותר טוב שכן כבר קיים בו היצר הזה לכולם
    סגור
  • 1.
    התקינו וואטסאפ דסקטופ ותעבירו קבצים דרכו
    אבי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צרו בוואצאפ קבוצה שלכם בלבד והעבירו קבצים בין הוואצאפ במחשב לוואצאפ בסלולרי. מהיר וקל...
    סגור