דיגיטל וטק

גוגל משדרגת: זה שיפור הביצועים שיגיע למכשירי אנדרואיד

גוגל בוחנת שינוי במערכת ניהול הזיכרון של אנדרואיד, שעשוי להעלות את ביצועי המכשירים ב-5-10%, אך על חשבון שימוש מוגבר בזיכרון. מה המשמעות עבור משתמשי האנדרואיד? כל הפרטים על השיפור שצפוי להשפיע על חוויית השימוש שלכם
רפאל בן זקרי |  1
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)

גוגל עובדת על שיפור ביצועים במכשירי אנדרואיד באמצעות הגדלת גודל העמוד במערכת ניהול הזיכרון ל-16 קילובייט. שינוי זה, שכבר החל להיבחן בצורה רחבה יותר, עשוי להביא לעלייה של 5-10% בביצועים הכוללים של המכשירים, אם כי על חשבון כ-9% נוספים בשימוש בזיכרון.

המעבר לגודל עמוד גדול יותר מפחית את הצורך בניהול משאבים תכוף של מערכת ההפעלה, מה שמאפשר להקדיש יותר זמן ומשאבים לשיפור חווית המשתמש כמו צפייה בסרטונים, משחקים והרצת אפליקציות. בין היתרונות שגוגל מציינת: זמן טעינת אפליקציות קצר יותר ב-3.16% בממוצע, הפחתת צריכת האנרגיה במהלך טעינת אפליקציות ב-4.56%, והשקת המצלמה במהירות גבוהה יותר ב-4.48% בטעינה חמה וב-6.60% בטעינה קרה.
עם גרסת אנדרואיד 15 הקרובה, גוגל התאימה את מערכת ההפעלה לתמוך בגדלי עמוד משתנים, מה שמקל על מפתחים להתאים את האפליקציות שלהם לעבוד גם על מכשירים עם גודל עמוד של 4KB וגם על מכשירים עם 16KB. התמיכה ב-16KB זמינה כעת למפתחים בגרסת הבטא של אנדרואיד 15 עבור מכשירי Pixel 8 ו-8 Pro, וגוגל מצפה לראות את אימוץ גודל העמוד החדש במכשירים עם כמות זיכרון RAM גדולה יותר בעתיד הקרוב, אך כרגע לא קיימים מכשירי אנדרואיד תומכים ב-16KB שצפויים לצאת לשוק עם השקת אנדרואיד 15.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנסים להראות בכוח חסרונות
    . 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    9 אחוז תוספת בזיכרון אבל 9 אחוז ממה, מכה קילובייטים מסכנים
    סגור