דיגיטל וטק

גוגל מעדכנת: אלו השדרוגים החדשים לאנדרואיד

עדכון יולי ל-Google Play מביא תכונות חדשות ושיפורי אבטחה, כולל חיבור מהיר לנקודת גישה, שדרוגי Play Protect, ונעילת מכשירים מרחוק. העדכון מציע חוויית משתמש משופרת ואמינה יותר, עם מגוון שיפורים ותיקונים. מה עוד גוגל מכינה למשתמשים?
רפאל בן זקרי |  1
גוגל כרום אייפון (צילום Shutterstock)
עדכון המערכת של Google Play לחודש יולי מביא עמו תכונות חדשות ושיפורי אבטחה משמעותיים למגוון שירותי אנדרואיד, כולל אנדרואיד TV ו-Android WebView. בין התכונות החדשות, מערכת ה-"Cross-device services" המאפשרת חיבור קל ומהיר לנקודת גישה אישית (hotspot) של הטלפון ממכשירים אחרים המחוברים לאותו חשבון Google.
אחת התכונות המרכזיות בעדכון זה היא השיפור של Play Protect, המאפשרת כעת ניתוח איומים מעמיק יותר בעת התקנת אפליקציות חדשות. המשתמשים יקבלו התראות על התנהגות זדונית ויוכלו לנקוט בצעדי הגנה מתאימים. בנוסף, עדכון זה מביא גם אפשרות לנעול מכשירים מרחוק בעזרת מספר טלפון, מה שמאפשר אבטחה מהירה יותר במקרים של גניבת מכשיר.
שיפורים נוספים כוללים תיקוני באגים ושיפורים בניהול חשבונות, וכן אפשרות לשימוש ב-USB וב-Wi-Fi בו זמנית לצורך גיבוי ושחזור של המכשיר במהלך ההתקנה. כל אלה מבטיחים חוויית משתמש בטוחה ויעילה יותר.
השדרוגים החדשים במערכת Google Play נועדו להפוך את המערכת לאמינה ובטוחה יותר, ומדגישים את מחויבותה של Google להמשיך ולשפר את השירותים שלה למשתמשי אנדרואיד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי ייתן וגלגל
    דוריס 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל חייבת חשפר את השירות ...להשיב לקריאת עזרה טלפונית .ולסייע בעיקר למבוגרים שמצקשים חעקוב אחרי הוראות .במקרה של איבוד סעסמה לכניסה לגןגל תמונות...חודשייםמנסה לא מצליחה...בגלל תקלה בטלפון ואיפוס ...ישכתובת מייל ...ואין אפשרות חשלוח לדם קודים....
    סגור