דיגיטל וטק

גוגל בבשורה למשתמשים: זה השינוי שנכנס לחנות האפליקציות

בשבועות הקרובים תשתנה השיטה שבה משתמשים יתבקשו לאשר את הבחירה להשתמש בזיהוי ביומטרי. במכשירים ניידים, במקום לבקש ממשתמשים להזין את הסיסמה לחשבון Google כדי לאשר את הבחירה, יתבקשו לאשר אותה בטביעת אצבע
מערכת ice |  2
Google Pay (צילום unsplash)
חנות האפליקציות למשתמשי אנדרואיד משנה את פניה. משתמשים שנכנסים ל-Google Play במכשירים ניידים שמזהים נתונים ביומטריים יכולים לבחור להשתמש בזיהוי ביומטרי (טביעות אצבעות או זיהוי פנים) כדי לאמת רכישות. אם המשתמש הגדיר אימות ביומטרי, תופיע בקשה לאמת את הזהות של המשתמשים באמצעות נתונים ביומטריים בכל רכישה ב-Google Play.
בשבועות הקרובים תשתנה השיטה שבה משתמשים יתבקשו לאשר את הבחירה להשתמש בזיהוי ביומטרי. במכשירים ניידים, במקום לבקש ממשתמשים להזין את הסיסמה לחשבון Google כדי לאשר את הבחירה, יתבקשו המשתמשים לאשר אותה בטביעת אצבע.

כדי לשמור על אבטחת החשבון, כדאי להפעיל אימות בכל רכישה. חשוב לא לשתף סיסמאות עם אנשים אחרים. אם בוחרים באימות ביומטרי לרכישה, חשוב להפעיל שיקול דעת כשמחליטים לשמור נתונים ביומטריים של ילדים או של אנשים אחרים במכשיר.
הסיבה לכך היא שאפשר יהיה להשתמש בהם לאימות. בגוגל מסרו ללקוחות: "מידע נוסף על אימות הרכישה. אם יש לך שאלות נוספות, אפשר להיכנס אל מרכז העזרה שלנו או ליצור איתנו קשר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן!!!!
    אנצי! 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה שגוגל לא תתאמץ ותשקיע מאמץ כדי להגן על הלקוחות שמשתמשים במידע שלה ולכן,היא חייבת לייצר אנטי וירוס לכולם.כי יצרניות מכשירי הסלולאר לא עושות את זה!!!!
    סגור
  • 1.
    אנדרואיד נהיו כמו אפל לאחרונה
    עידן המלך 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא משהו טוב
    סגור