דיגיטל וטק

העתיד כבר כאן: כך תזמינו אוכל בטיול על החומה הסינית

משלוחי אוכל בעזרת רחפנים זה כבר לא חלום. חברת המשלוחים הסינים מייטואן הרחיבה את שירותיה ומהיום תתחיל לבצע משלוחי אוכל לאורך החומה הסינית
מערכת ice | 
החומה הגדולה (צילום ויקיפדיה Craig Nagy)
מטיילים בחומה הסינית ונהייתם רעבים? אל דאגה מעכשיו ניתן להזמין אוכל ורחפן יביא אותו עד אליכם. חברת מייטואן (Meituan), חבת שליחויות אוכל גדולה בסין, השיקה  שירות משלוחים חדש בעזרת רחפנים החומה הסינית באזור באדלינג. השירות יכלול משלוחי אוכל, שתיה ומוצרים נוספים.
קטע החומה בבאדלינג. תנשא לגובה של עד 10 מטר, ורוחב של שישה מטר. אורכו של הקטע כולו כחמישה קילומטרים, וכ-10 מגדלי שמירה פזורים לאורכו.
מייטואן  (Meituan) השיקה לראשונה את שירות המשלוחים שלה בעזרת רחפנים בשנת 2021 בעיר שנזן. מאז היא הרחיבה את שירותי המשלוחים ברחפנים לערים נוספות בסין, ועד היום סיפקה יותר מ-300 אלף הזמנות שסופקו ברחפנים לנקודות איסוף שונות. השירות של מייטואן הוא שירות המשלוחים ברחפנים הראשון בבייג'ין, והאפשרות להזמין מזון ושתייה באמצעות רחפן צפויה להיות מועילה במיוחד בחודשי הקיץ החמים.
איך זה יעבוד?
לאחר השלמת ההזמנה, עובד מייטואן יאסוף אותה מחנות סמוכה ויביא אותה לגג של מלון, שם היא תישקל ותיארז. לאחר מכן, עובד נוסף מצרף את החבילה לרחפן, שיטוס בטייס אוטומטי למגדל השמירה הקרוב למיקום שבו אתם נמצאם על החומה, שם ממתין עובד אחר לקבל את ההזמנה. לבסוף המזמינים יכולים ללכת לאסוף את הזמנתם ממגדל השמירה.
לפי דיווח CNN ביזנס, כל רחפן יכול לשאת משלוח במשקל של עד 2.3 קילוגרם, והעלות של משלוח היא ארבעה יואן (0.56 דולר) בלבד.
יאן יאן, מנהלת יחסי הציבור של עסק הרחפנים של חברת מייטאון אמרה בראיון לערוץ הטלוויזיה הממשלתי של סין, CCTV: " בעזרת רחפנים, אנחנו יכולים לעבור מרחק שלוקח 50 דקות ברגל - בתוך חמש דקות, ולספק למבקרים פריטים להקלה מהחום וציוד חירום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה