ויראלי

נזק חמור נגרם לחומה הגדולה בסין: הרשויות פתחו בחקירה

החומה הגדולה של סין נחשבת לאחד מהמבנים העתיקים המרשימים ביותר בעולם. כעת מתפרסם כי שני סינים ביצעו בה נזק בלתי הפיך
מערכת ice | 
החומה הגדולה (צילום ויקיפדיה Craig Nagy)
בצעד מוזר למדי, שני סינים, גבר בן 38 ואישה בת 55 הרסו חלק מהחומה הגדולה על מנת לקצר דרך לכלים ההנדסיים שבבעלותם. השניים ביצעו את הפירצה בחומה בעזרת דחפור.
החלק של החומה שנהרס נבנה בתקופת שושלת מינג שהתקיימה בין השנים 1368-1644. הרשויות המקומיות מצאו את הדחפור שביצע את הפירצה בחומה בחצר של שני האנשים בצפון המדינה בשטח המונגולי האוטונומי במדינה.
השניים ביצעו נזק שמוגדר כבלתי הפיך, הרשויות הסיניות עדיין ממשיכות בחקירה שבסופה השניים צפויים לקבל עונש משמעותי על הריסת אתר מורשת עולמי.
במסגרת אירוע ביזארי נוסף שהתרחש גם כן בסין, אישה בת 53 הגיעה לבית החולים עם בטן נפוחה מאוד ועצירות שנמשכה יותר מעשרה ימים. המנתחים בבית החולים גילו שבמערכת העיכול של המטופלת יש עשרות קילוגרמים של צואה שהצטברה והתקשתה.
המטופלת סבלה במשך שנים מעצירות ולאחר הטיפול היא אובחנה עם מחלת "הירשפרונג" - מום שפוגע בהתפתחות תעי עצב במעיים. במצב זה הצואה נעה באיטיות רבה במערכת העיכול ואפילו נתקעת.
המטופלת הובהלה לחדר ניתוח ושם הוסרה הצואה מגופה. זו האחרונה הגיעה לגודל של כדור כדורגל ומשקלה היה לא פחות מ-20 קילוגרמים. למרות ההליך הקשוח, המטופלת נמצאת באשפוז במצב תקין וצפויה להשתחרר בקרוב לביתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה