דיגיטל וטק

בקרוב בישראל? המקרן שמציע חווית קולנוע בלי לקום מהמיטה

חברת BenQ חשפה את ה-GV50, מקרן תקרה קומפקטי שמביא את חוויית הצפייה לסרטים ישירות למיטה שלכם. עם הקרנה בגודל של עד 120 אינץ', רזולוציה גבוהה ורמקולים עוצמתיים, מקרן התקרה החדש מאפשר ליהנות מחוויית קולנוע אמיתית מבלי לעזוב את המיטה. בקרוב בישראל?
רפאל בן זקרי | 
מקרן BenQ (צילום BenQ)
תחום המקרנים הביתיים ממשיך להתפתח, ומביא אפשרויות חדשות לחוויית צפייה ביתית. חברת הטכנולוגיה הטיוואנית BenQ הציגה לאחרונה את ה-GV50, מקרן תקרה בעיצוב קומפקטי שמיועד להקרנה ישירות לתקרה, ומאפשר צפייה בסרטים על מסך גדול מבלי לעזוב את המיטה, כך שתוכלו ליהנות מחוויית קולנוע ביתי במיטה שלכם.
ה-GV50 מסוגל להקרין תמונה בגודל של עד 120 אינץ' כאשר הוא ממוקם ליד המיטה, ופועל על מערכת ההפעלה Google TV, המאפשרת גישה לאפליקציות מוכרות ושימוש ב-Google Assistant ו-Google Cast. מדובר במקרן קל משקל הכולל רמקולים תואמי Dolby Audio בעוצמת 18W ומספק תמונה ברזולוציית 1080p עם בהירות של 500 ANSI Lumens.
פיצ'ר מעניין במקרן הוא מצב ה-"Ceiling Cinema Sound Mode" שתוכנן במיוחד לצפייה בשכיבה, ומכוון את הצליל כך שלא ייחסם על ידי המצעים שלכם. המקרן גם כולל תיקון אוטומטי של ההטיה ומסוגל להקרין תמונה בגודל של 40 עד 120 אינץ' ממרחק של כ-1.5 עד 3.2 מטרים.
מקרן התקרה החדש של BenQ מצטרף לשוק תחרותי של פתרונות הקרנה ביתיים, ויהיה זמין לרכישה בארה"ב במחיר של 599 דולר, עם תכניות להשקה בשווקים נוספים כמו בריטניה ומדינות נוספות באירופה. בשלב זה, טרם ידוע אם המקרן יושק גם בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה