דיגיטל וטק

המוצר החדש של אפל: האם טים קוק ינצח את צוקרברג?

טים קוק מהמר שיצליח דווקא במקום שבו צוקרברג נכשל, אך המשקיעים סקפטיים. האם ההשקעה של ענקית הטכנולוגיה בבינה מלאכותית תהפוך גם את הפיתוח הבא למוצר חובה בכל בית? וכמה הוא צפוי לעלות?
מערכת ice | 
אפל-אילוסטרציה AI
האם אפל מפתחת מוצר חדש? שמועות בעולם הטכנולוגיה מתרוצצות כבר מספר חודשים בניסיון להבין מה המהלך הבא של ענקית הטכנולוגיה. חלק משארים כי החברה עובדת כעת על טלפון מתקפל, כמו המתחרות הגדולות שלה, או אולי על גרסה זולה יותר של מכשיר המציאות הרבודה ויז'ן פרו. דיווח חדש בבלומברג טוען כי המוצר החדש הוא ממש לא מה שציפינו לא - והוא גם הימור רציני עבור המנכ"ל. 
על-פי הדיווח בבלומברג, באפל עובדים בימים אלו על רובוט שולחני חדש שישלט באמצעות העוזרת הקולית סירי. השמועות מספרות כי מדובר במכשיר עם זרוע רובוטית שמסוגלת לנוע ב-360 מעלות, ואליה יהיה מחובר מסך גדול הדומה לאייפד. גם תג המחיר מפתיע במיוחד - ככל הנראה רק 1,000 דולר. בהתחשב במחירים האחרונים שהציעה החברה מדובר בשיפור משמעותי. 
על-פי הדיווח טים קוק, מנכ"ל אפל, תומך ברעיון ומקדם אותו, והוא צפוי להגיע לשוק בין 2026 ל-2027. למרות התמיכה, משקיעים ופרשנים רבים מביעים סקפטיות מסוימת לגבי הצלחת הפרויקט או אפילו עצם המשכתו.מכשירים דומים, כמו הניסיון של חברת מטא (חברת האם של פייסבוק) לשווק מכשיר דומה נכשלו בצורה דרמטית במיוחד. ככל הנראה ההימור של אפל על הצלחת המכשיר נובעת מהמשך ההשקעה של החברה בתחום הבינה המלאכותית, שעשויה להפוך את המכשיר שהיא מפתחת למוצלח יותר מהמכשיר שהציע צוקרברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה