דיגיטל וטק

אמזון תשתלט על השוק? חברות כרטיסי האשראי צריכות להתחיל לחשוש

אמזון, כבר ממזמן לא פועלת רק בתחום הקמעונאות. עם הזמן, החברה הרחיבה יותר ויותר את פעילותה, מה שגרם להכנסות שלה רק לעלות. כעת, היא נכנסת לתחום הבנקאות, חוברת לאחד הבנקים הגדולים בעולם ומשיקה כרטיס אשראי ללא עמלות | כל הפרטים
עידו מור | 
אמזון (צילום shutterstock)
ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון, ממשיכה להרחיב את פעילותה וכעת, פרסומים חדשים חושפים את המהלך הבא שלה. אמזון חתמה על שיתוף הפעולה שלה עם הבנק הבריטי ברקליס, אשר נמצא במקום ה-10 בדירוג הבנקים העולמי, במסגרתו השתיים ישיקו כרטיס אשראי חדש.
על פי הפרטים הכרטיס החדש שזמין כעת בבריטניה בלבד, מציע ללקוחות פטור מדמי כרטיס שנתיים והוא אף מעניק ללקוחותיו הטבות ותגמולים עבור הוצאות יומיות וביצוע רכישות באמזון.
במבצע ההשקה של הכרטיס, השתיים מציעות אותו עם פטור שנתי מתשלום עמלות והרוכשים אף יקבלו גיפט קארד בשווי 20 פאונד. הכרטיס ממחיש את גודל החיבור בין שתי הענקיות. מלבד העובדה שהוא זמין רק בבריטניה, לתקופה הקרובה הוא יוצע רק ללקוחות חדשים של ברקליס. 
מנכ"ל אמזון בבריטניה, ג'ון בומפרי, התייחס לפרסומים ומסר: "אנחנו נרגשים להציג את Amazon Barclaycard. כרטיס ללא דמי תשלום שנתיים, אשר מציע לבעלי הכרטיס הטבות והזדמנויות לזכות בפרסים בתמורה לרכישות באמזון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה