דיגיטל וטק

טיקטוק בשדרוג משמעותי לצ'אט - אבל לא לכולם

במהלך חדש ומתבקש במיוחד, פלטפורמת הוידאו מציגה את תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לשוחח בצ'אט קבוצתי, אך לא כל המשתמשים יוכלו ליהנות ממנה. החברה תגביל את השימוש עבור משתמשים סצפיציים במטרה להבטיח את שלומם. אז מי כן יקבל גישה לתכונה החדשה?
רפאל בן זקרי | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
אפליקציית טיקטוק השיקה תכונת צ'אט קבוצתי חדשה, אחת מהפונקציות המבוקשות ביותר על ידי המשתמשים. הצ'אט הקבוצתי יאפשר למשתמשים לשתף סרטונים, מגמות וממים מבלי לצאת מהאפליקציה.
למרות ההתלהבות, כמו בהודעות הישירות, התכונה לא תהיה זמינה לכולם. משתמשים מתחת לגיל 15 לא יוכלו להשתמש בצ'אט הקבוצתי, ואילו לנוער עד גיל 18 יושמו אמצעי בטיחות נוספים כדי להגן עליהם. כדי לשמור על בטיחות בני הנוער, משתמשים יוכלו להצטרף לצ'אט קבוצתי רק אם הם עוקבים אחרי מישהו שגם עוקב אחריהם. לבני נוער מתחת לגיל 18, ניתן להצטרף לצ'אט רק אם הם כוללים חבר משותף, והצטרפות לצ'אט דורשת אישור אקטיבי מצד המשתמש. כמו כן, בן נוער שיצר צ'אט קבוצתי חייב לאשר כל חבר חדש שמצטרף.
המהלך של טיקטוק מיועד גם לשפר את בטיחות המשתמשים הצעירים, במיוחד לנוכח הביקורת והחקירות המשפטיות שהחברה מתמודדת עמן. למרות שהתכונות החדשות עשויות להקשות מעט על המשתמשים הבוגרים, שמירת הבטיחות בראש מעייני החברה היא המפתח לשמירה על אמון המשתמשים ועמידה בדרישות הרגולטוריות.
התכונה החדשה תהיה זמינה בעדכון הקרוב של האפליקציה, שכבר שוחרר, כך שסביר להניח שהוא יופץ למשתמשים בכל רחבי העולם בימים הקרובים, אם לא כבר זמין עבור חלק מהמשתמשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה