דיגיטל וטק

טיקטוק מציגה פיצ'ר חדש: למצוא בקלות את הסאונד שחיפשתם

חיפשתם פעם שיר ששמעתם בטיקטוק ולא מצאתם? הפיצ'ר החדש שטיקטוק חושפת, "Sound Search", יאפשר לכם לזמזם או לשיר כדי למצוא את השיר והסרטונים שמשתמשים בו. כיצד התכונה עשויה לשנות את חוויית המשתמש?
רפאל בן זקרי | 
אילוסטרציה AI
טיקטוק ממשיכה לחדש ולהוסיף תכונות שמקלות על המשתמשים ליהנות מהתוכן. כעת, החברה השיקה תכונה חדשה שמאפשרת למצוא שירים על ידי זמזום או שירה, מה שמבטיח להפוך את החוויה על הפלטפורמה לעוד יותר אינטראקטיבית ומסקרנת.
טיקטוק החלה להשיק תכונה חדשה בשם "Sound Search" שמאפשרת למשתמשים למצוא סרטונים על ידי זמזום, שירה או השמעת שיר. התכונה החדשה תציג את השיר ואת הסרטונים שמשתמשים בו, מה שמבדיל אותה מיוטיוב שמאפשרת חיפוש שירים באופן דומה, אך אינה מציגה סרטונים שמשתמשים בהם. התכונה החדשה מקדימה גם את Shazam הוותיקה, שדורשת השמעת השיר המקורי ולא מאפשרת לזהות שירים על ידי זמזום או שירה. 
ה-"Sound Search" של טיקטוק עובדת טוב יותר כאשר השיר פופולרי באפליקציה. עם זאת, במקרים מסוימים, זמזום או שירה של מילים עשויים להוביל לסרטון שעוסק בנושא או מילה שנזכרה במקום השיר עצמו. נכון לעכשיו, התכונה זמינה רק לקבוצת משתמשים קטנה באזורים נבחרים. כדי להשתמש בתכונה החדשה, יש לגשת לסרגל החיפוש, ללחוץ על סמל המיקרופון ולבחור ב-Sound Search.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה