דיגיטל וטק

ראשון מסוגו: סמארטפון האנדרואיד שעקף את גוגל וסמסונג

כמעט שנתיים לאחר ההכרזה על תקן הטעינה האלחוטית Qi2, ה-HMD Skyline הופך למכשיר האנדרואיד הראשון שתומך בו. עם טבעת מגנטית לטעינה מהירה ויעילה יותר, המכשיר מציב אתגר חדש ליצרניות הגדולות, ומקדים את גוגל וסמסונג. איך יתמודדו המתחרות?
רפאל בן זקרי | 
HMD Skyline (צילום HMD)
כמעט שנתיים לאחר הכרזה על תקן הטעינה האלחוטית Qi2, הושק מכשיר האנדרואיד הראשון שתומך בו - ה-HMD Skyline. תקן Qi2, שכולל טבעת מגנטית הדומה למערכת ה-MagSafe של אפל, מבטיח טעינה מהירה ויעילה יותר לצד מגוון אביזרים חדשים.
הקונסורציום Wireless Power Consortium הכריז על התקן החדש בינואר 2023, ואישר אותו בשנה שלאחר מכן. מאז הוצגו בשוק אביזרים התומכים בתקן Qi2, אך עד כה לא היו מכשירי אנדרואיד שתמכו בו, כולל סדרת Galaxy S24 של סמסונג ומכשירי Pixel 8 של גוגל.
המכשיר החדש של HMD כולל מעבד Snapdragon 7s Gen 2, סוללה בנפח 4,600 mAh ומסך בגודל 6.55 אינץ' עם קצב רענון של 144Hz. בנוסף, המכשיר מציע יכולת מפתיעה לתיקון והחלפה עצמיים של המסך והסוללה על ידי המשתמש.
באופן מפתיע, ה-HMD Skyline זוכה לתואר טלפון האנדרואיד הראשון שתומך בתקן Qi2, בעוד שהיה נראה ש-Google Pixel 9, שצפוי להיות מושק בספטמבר הקרוב, יהיה הראשון לתמוך בתקן זה. צוות הפיתוח של Pixel אף צירף חבר לוועדת ה-WPC, אך נכון לעכשיו, לא ניתנה לכך הוכחה רשמית.
ה-HMD Skyline מייצג צעד חשוב בהתקדמות הטכנולוגית של טעינה אלחוטית במכשירי אנדרואיד, ומעניין לראות כיצד יגיבו היצרניות המתחרות להתפתחות זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה