דיגיטל וטק

מה חושבת היורשת של ביידן על טכנולוגיה ו-AI?

עם פרישתו של ביידן מהמרוץ לנשיאות 2024, קמלה האריס עשויה להיות המועמדת הדמוקרטית והנשיאה הבאה, וזו הזדמנות לבחון את דעותיה בתחום הטכנולוגיה והבינה המלאכותית, וכיצד תשפיע על התעשייה במידה שתיבחר
רפאל בן זקרי | 
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
עם פרישתו של ג'ו ביידן מהמרוץ לנשיאות בבחירות 2024, סגנית הנשיא קמלה האריס עשויה להיות המועמדת החדשה של המפלגה הדמוקרטית לנשיאות. האפשרות הזו מעלה את הסיכוי שהיא תהיה הנשיאה הבאה, ובארצות הברית כבר מתעניינים לגבי דעותיה של האריס בנושאי טכנולוגיה, בינה מלאכותית ומטבעות קריפטו לאורך הקריירה הפוליטית שלה.
בתחום הטכנולוגיה, האריס קיבלה תמיכה מהירה ממייסד LinkedIn ריד הופמן, בעוד דמויות אחרות בתעשייה כמו מייסד נטפליקס ריד הייסטינגס היו מסויגות יותר. מבקרי התעשייה טענו שהיא לא עשתה מספיק כדי לרסן את כוחן של חברות הטכנולוגיה הגדולות במהלך כהונתה כתובעת הכללית, אך היא דיברה לא מעט על הצורך ברגולציה של תחום זה. האריס לחצה על הרשתות החברתיות הגדולות בנושא הפצת מידע כוזב והצהירה שחברות הטכנולוגיה חייבות להיות מפוקחות כדי להבטיח שהצרכן האמריקאי יהיה בטוח שפרטיותו נשמרת.
בעניין הבינה המלאכותית, האריס הדגישה את החשיבות של רגולציה בתחום. היא ציינה שהיא והנשיא ביידן דוחים את הרעיון שניתן או רק להגן על הציבור או רק לקדם חדשנות. כאשר ביידן הוציא צו ביצועי הקורא לחברות לקבוע תקנים חדשים לפיתוח בינה מלאכותית, האריס אמרה כי התחייבויות וולונטריות אלה הן צעד ראשון לעתיד בטוח יותר של AI.
לגבי מטבעות קריפטו, האריס הייתה פחות קולנית, אך היא צפויה לתמוך ברגולציות שהנהיג ממשל ביידן בתחום זה. בנוסף, בנושא טיקטוק, האריס התייחסה לחשיבות של התמודדות עם הבעלים של האפליקציה בשל חששות ביטחוניים, אך הבהירה שאין כוונה לאסור את השימוש באפליקציה בארצות הברית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה