קריפטו

הפרישה של ביידן: הביטקוין צנח באלפי דולרים בתוך דקות

מחיר הביטקוין ממשיך להיות מושפע מהדרמות הפוליטיות בארה"ב. הלילה הודיע ג'ו ביידן על פרישתו מהמרוץ לנשיאות 2024, מה שהביא לנפילת מחיר הביטקוין בכ-2,000 דולר בתוך דקות, אך עד מהרה התאושש. האם נמשיך לראות תנודות בשוק בעקבות הבחירות הקרבות?
רפאל בן זקרי | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)
מחיר הביטקוין ממשיך להיות מושפע מהדרמות הפוליטיות בארצות הברית. בשבוע שעבר היה זה לאחר ניסיון ההתנקשות הכושל בדונלד טראמפ, וכעת היו אלו החדשות לגבי פרישת היריב, ביידן, מהמרוץ, שטלטלו את השווקים.
ג'ו ביידן הודיע הלילה (שני) על פרישה מהמרוץ לנשיאות בבחירות 2024, כשהוא מציין כי ההחלטה התקבלה "לטובת המפלגה והמדינה". ההחלטה של ביידן השפיעה על שוק הקריפטו, וגרמה לנפילת מחיר הביטקוין בכ-2,000 דולר בתוך דקות, מכ-67,500 דולר ל-65,750 דולר. עם זאת, המטבע התאושש במהירות ועלה אף יותר, מעל ל-68,000 דולר.
ההודעה של ביידן הגיעה מספר ימים לאחר דיווחים על כך שהנשיא סובל מקורונה והחששות לגבי מצבו הבריאותי בשל גילו המתקדם. "בעוד שהתכוונתי להתמודד שוב, אני מאמין שהדבר הנכון לעשות לטובת המפלגה והמדינה הוא לפרוש ולהתמקד במילוי תפקידי כנשיא עד לסיום הקדנציה," אמר ביידן בהצהרה.
כזכור, בשבוע שעבר, לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ, שמתמודד גם הוא לנשיאות, מחיר הביטקוין עלה בצורה חדה, מאחר שטראמפ נחשב למועמד התומך בקריפטו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה